Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hadde DU hatt lyst til å shake booty på HS?
Jessør.. sure as hell 11 50,00%
Erru dopa eller? 11 50,00%
Stemmegivere: 22. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  3 2144
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jess!

Det er den tiden på året igjen.. og som "nFF"s offisielle partypromoter.. må jeg få informere litte granne..
All info om hvem som kan spille og slikt kan man finne på hyperstate.no .. det kommer mange konge DJs.. og alt skal bli fett..

Hyperstate (oslo) er 16.juni.. og prisene ligger på rundt 3-400 .. flyere er ikke slippet enda.. kun pre-flyers..
Tidligere parties (Hyperstate / subcity / futuredome etc..) har blitt hemmet litt ved at det har vært vanskelig for folk som ikke bor i Oslo å komme seg der.. nå er det slutt på dette..

I hver storby (bergen, kristiansand, trondheim, etc..) settes det opp en "partybuss" hvor man kan hoppe på.. betaler kroner 1500 .. og da får man busstur, overnatting OG billett.. En ganske overkommelig pris.. dop og fri sex er ikke inkludert i prisen..

Aldersgrensen er 18 år.. 21 i technorommet.. men det åpner for 18-åringer i 2-3tiden.. da det enda er mange timer igjen..
Partybussen er en veldig god ide.. og med meg (!) som reiseleder på bussen ifra Bergen.. kommer alt til å være fett som bare faen...!!!

Anbefalinger hvis man ikke skal dra med bussen (drar om morgenen lørdag 16.de..):
Spektrum Hotell er billig og har en grei standard..
Børsen Hotell er også billig..
samt det ligger endel ikke like billige hoteller rett ved Oslo S.. men er er komforten ofte i overdådig-luxus klassen

Anyways.. hvis det er NOEN her som skal dra.. kan dere ikke gi meg en lyd.. så kan vi hooke opp ellerno.. hadde vært kongle..

PLUR! (peace, love, respect and unity)
nso
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hyperstate = Awch (Awkward sound). Så sellout som et konsept kan bli. Gammalt, oppbrukt og vannet ut av drittmusikk. Sorry as, men Hyperstate er for clichè.

Cape kunne likegjerne ha "underholdt".
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
dude, jeg kunne ikke vært mer enig..
MEN! hyperstate er den største trance-event i norge.. og er noe tekno-diggere må få med seg.. jeg selv skulle egentlig ikke.. skulle på gatecrasher i england samme dag.. men pengene strekker ikke til..
▼ ... over en uke senere ... ▼
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
wehey

just got back from hell (oslo)
hyperstate var konge.. endog med endel trøbbel.. for det første så var det mavetrøbbel etter en kingsize hamburger fra en kebabsjappe.. for det andre så hadde dem endel problemer med lyd og slikt.. den ene dj'en (DØ LARS HOLTE DØØØ!) presterte å fukke opp decket.. slik at musikken stoppet midt i en beat.. og var av i en 3-4 minutter.. med konstant pipekonsert og på teknorommet var den ene høytaleren monga.. slik at bassen ble ekstremt høy.. *poppe dottene i ørene*
jeg gikk dessverre glipp av marini .. gikk heldigvis glipp av jürgen.. rakk derimot alle dem andre.. og jean og klubhead tok jo fader meg helt av.. sean må ha spist spessielt mye heroin den natten.. han spilte som en gud til tider.. dessverre ingen radiosendinger.. så det er ikke garantert at det blir noe livesets å skaffe..

det kjipe etter partyet var at nachspielet ble avlyst skulle henge med gee moore

next stop : atlantis...
cya there

...er på guest-listen til 2 party-arrangører (morten og lemon) og en dj (marini) nå.. så tickets får vi nå ihvertfall