Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1267
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min venninne har gitt bort sove- og antidepressiva medisinen tolvon til en kompis som påstod han hadde deperesjon. Han har nå hatt razzia hjemme hos seg hvor politiet fant denne pakken med tabletter, med hennes navn på. Dette er første og eneste gang hun har gitt bort noe, men gjorde det fordi denne kompisen var syk og hun ville hjelpe til. Kan hun forvente å få noe straff for dette? Eventuelt klare å lure seg unna?
Jeg tviler på at det skjer noe stort for et c-preparat. Nevnte kompisen henne i avhøret? Kan hun ikke bare ha "glemt igjen" medisinene sine ved en overnatting?
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kompisen sa at han hadde fått låne litt av henne pga depresjon og søvnproblemer, og for at politiet truet med strengere straff dersom han ikke sa hvor han hadde fått det fra. Å gi bort legemidler er vel uansett ulovlig?
Utrolig dumt gjort. Skulle bare sagt at hun hadde overnattet og glemt dem igjen.
Mattoholiker
Markonan's Avatar
Be for all del venninnen å si sannheten, hun glemte de der eller at hun trodde hun hadde mistet dem og har lett seg i hjel for å finne de.
Jeg anbefaler deg å ta en prat med denne vennen og komme til en felles enighet om at vennen din trekker sin forklaring og gir denne: Du hadde glemt medisinene dine ved et besøk. Vennen din har heller ikke rørt pillene.