Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 5173
Hei!

Jeg har faktisk helt tilfeldig funnet heroin. Dette er noe jeg har aldri prøvd og hadde ingen planer om å prøve, før nå... Ingen rundt meg driver med det og jeg er ikke i det miljøet i det hele tatt. Jeg røyker dog en del marijuana, men drikker ikke (prøvd M.A. én gang.)

Men jeg er nysgjerrig...

Nå som det har falt i fanget mitt uten noe tanke eller strev tenker jeg kanskje på å prøve bare LITTTT (røyke) for å se hva som er greia, men jeg forstår så klart at dette også kan være en idiotisk idé.

Hva tenker folk? Noen med erfaring? Er det virkelig sånn at man blir hooked med en gang? Er det cool å prøve alene én gang der jeg ikke har noe miljø rundt meg eller kjenner noen som driver med det? Eller er dette den dummeste ideen i verden?
Er du 100% sikker på at det er det du har funnet?
Ville nok ikke dyttet i meg noe jeg hadde funnet helt tilfeldig akkurat.
Spyl det ned i do er mitt tips.
Trådstarter
7 0
Jeg er så klart ikke helt, helt sikker, men det ser akkurat ut som brun heroin og brenner som heroin (prøvde å brenne på en skje) måten jeg fant det på og hvor jeg fant det osv. indikerer sterkt på at det er heroin. Ser at det er en sinnsyk ide og tanke da... bare tenkte siden det er så langt unna min "verden" så er sjansene små for å bli avhengig, men jeg tror jeg ikke tørr allikevel
Ikke gjør det, kast det!
Kan ikke sammen ligne til deg, MEN; https://freak.no/forum/showthread.ph...d.php?t=257409
I slutten av tråden er han avhengig, ikke la dette bli en slik.
Sist endret av hjelpispania; 23. august 2017 kl. 03:11.
Hvor smart det er å leke rundt med sterke opiater får være opp til hver enkelt, men tbh synes jeg det er rart at folk har lite betenkeligheter med å spise benzoer eller snorte speed og samtidig se på heroin som noe kjempefarlig.
Har prøvd heroin en håndfull ganger selv og kan ikke si jeg er hooked. Er godt over 1,5år siden sist. Relativt chill dop, dog noe kjedelig. MEN for all del, heroin har dårlig rykte for en grunn; det er ikke jordbærsaft vi snakker om.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har prøvd heroin én gang. Røyka det og sovna nesten umiddelbart (var dritings i tillegg). Neste dag så hadde jeg så mye mer vondt i hodet og følte meg så mye mer elendig enn jeg har gjort noen gang tidligere etter en rus. Det skal aldri røres igjen. Alkohol er farlig, folkens, det får deg til å gjøre farlige og ubehagelige ting. Ville jo aldri rørt heroin om jeg hadde måtte betalt for den og ikke hadde fått det trykket opp i trynet mens jeg var superdritings.

Av de jeg går sammen med, så er det et par stykker som røykte heroin over perioder som har klart seg bra. De fleste andre som var borti det stoffet var ikke like heldige. Du blir antageligvis ikke avhengig om du røyker heroin noen ganger, men jeg vil fraråde alle å prøve det.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har prøvd heroin én gang. Røyka det og sovna nesten umiddelbart (var dritings i tillegg)....
Vis hele sitatet...
Vel, alkohol og heroin er ikke en bærekraftig kombinasjon da. Det er ekstremt farlig faktisk da de negative effektene av begge stoffene blir forsterket av hverandre.
Så, pliz ikke ta heroin om dere har fått i dere alkohol(i noen mengde) folkens. Snarveien til overdose det der.
Så lenge du ikke er i faresonen for å ende opp i et heroinmiljø, vil jeg si at faren for katastrofe er relativt liten. Det er ikke så awesome at du står på gata og tigger spenn til mer dagen etter (kan ikke uttale meg om injisering, men det er jo heller ikke tema). Sett på noe chill musikk, damp litt av det på aluminiumsfolie og røyk deg en joint. Er du ikke merkbart mer rusa enn vanlig når jointen kicker inn, kan du dampe mer. (Heroin i seg selv gir ikke noe særlig rus når det røykes; du må kombinere med et annet ned-dop.)

Vær forsiktig med flammen; du ser nesten ikke dampen når dråpen glir nedover folien. For mye varme vil føre til at stoffet "poffer", altså forsvinner i en liten ildkule. Når dråpen nærmer seg kanten på folien, snur du og jager den andre veien igjen. Noe hero er bøffet ut med noe som gjør at det sitter igjen et svart karbonlag e.l. på folien. I så fall bør du få dråpen til å renne ved siden av den første renna når folien snus.
Sist endret av kallisti; 23. august 2017 kl. 09:55.
Trådstarter
7 0
Tusen takk for svar folkens! Etter å ha sovet på det og tenkt meg litt om tror jeg kanskje det ikke er den lureste ideen jeg har hatt.
Jeg tror faktisk ikke jeg ville blitt heroinavhengig uteligger om jeg hadde prøvd, pga. situasjonen min osv. og jeg TROR ikke at det er noe jeg ville aktivt søkt i ettertid om jeg skulle prøvd, men det blir bare litt for sjukt. Jeg har ingen erfaring, det er sinnssykt mye tyngre enn noe annet jeg har prøvd, og vet faktisk ikke 100% hva det er jeg fant (selv om det er med alllll sannsynlighet heroin).
Jeg tror planen nå er og se om noen vil ha det drit billig eller så får jeg nesten bare kaste det, selv om det også er litt kjipt...
Gi det i gave til en sliten helt vist du har det i byen din. Så redder du dagen til noen.
Sitat av hjelpispania Vis innlegg
Ikke gjør det, kast det!
Kan ikke sammen ligne til deg, MEN; https://freak.no/forum/showthread.ph...d.php?t=257409
I slutten av tråden er han avhengig, ikke la dette bli en slik.
Vis hele sitatet...
Som du sier. Det du linker til er ikke det samme i det heletatt, da bloodshot virker som han ikke tar ting og advarsler noe høytidelig i det heletatt i starten (fra mitt perspektiv)

Jeg oppfordrer ikke ts til å teste heroin, spesielt om han har funnet det random på gata..

Men for å svare på spørsmålet: nei det er ikke sånn at du blir hooket med en gang av å røyke/snorte litt heroin. Men om du går for det IKKE sitt flere dager i strekk. Vær veldig obs på stoffets høyt avhengighetsskapende egenskaper. Loggfør gjærne ver gang du tar, det er fortgjort å ta flere ganger enn man hadde tenkt seg for de man glemmer hvor ofte man faktisk har tatt det.

Du sitter med skyhøye forventninger om hvor helt sinnsykt godt rusen kommer til å være, du kommer mest sansynlig til å bli super skuffa å tenke: tha fuck? Er detta alt?
Jeg tror heroin er noe du blir ekstra glad i over tid.
Og med mindre du har tenkt til å skyte det kommer du heller ikke til å oppleve det syke rushet junkier jager hele tiden.
Jeg må bare innrømme at jeg ikke skjønner hvordan man kan finne noe slikt og la være å bruke det. Ikke at jeg bruker heroin vanligvis, men jeg ville brukt det om jeg fant det. Sånn er det bare.
Kast det. Om du gir eller selger det til noen og det viser seg å inneholde, eksempelvis fentanyl kan konsekvensene bli fatale.

Det kostet deg ikke noe, så legg opp til at det forblir sånn er mitt råd.
Ble "låst inne" hos en nabo som hadde kjøpt seg et større parti heroin. Han pæsa ut på sofaen, umulig å få kontakt med, og ingen nøkler til leiligheten hans var tilgjengelig. Jeg turte ikke forlate leiligheten hans ulåst da det lå heroin for mange tusen kr på bordet. Det endte med at jeg bestemte meg for å prøve det mye omtalte greiene, det som enkelte sier man blir hekta etter en gang av. Snorta, røyka i joint, og snorta litt mer.

Opplevelsen jeg fikk var helt okei. Jeg spøy som en gris, men etter det kom en rus som føltes som light versjon av sykehus-morfin. Dette hadde jo vært annerledes om tok det intravenøst, men DER setter jeg grensa. Fikk inntrykk av at dette er et stoff som mange mister litt respekten for da de prøver for første gang. Jeg gjorde hvertfall det, og det var derfor jeg bestemte meg for at det var første og siste gang. Hvorfor skal jeg prøve det flere ganger i håp om en sinnsyk rus? Tror flere har blitt avhengig på denne måten.

Men, hadde jeg funnet heroin sjæl, så hadde jeg hvertfall ikke pælma det. Hadde nok tatt det selv, fordi jeg er meg, men jeg anbefaler ikke det til deg.
Om du skal prøve det en gang er det bare du som kan velge, har selv prøvd det to, en ved snorting og en ved røyking. Sure deilig form, men jeg tenker at det er for mye bagasje med på slep av den gode følsen om man "tabber seg ut" også varte det du hadde noen dager eller du kjøper litt til... Skal ikke mange dagene til før man får kjenne på abstinenser, opiater bygger raskt toleranse og utvikler seg raskt abstinenser. Hvor mange dager det tar kan jeg ikke svare det på, men ville aldri turt å runda 3-4 dager selv. Så om du skal prøve det ville jeg veid på hvordan person du er og hvordan situasjonen din er. Noen er svært mottagelig for avhengighet og blir raskt psykisk avhengig og ender kanskje med å bagatellisere og undervurdere hvor fort det fysiske kommer. Ikke mange dagene som skal til er alt jeg vet, det er en behaglig rus hvis den er god.. Men for å ta et eksempel du kan relatere til, MA føles bedre. Så er det verdt å kile nysgjerrigheten kommer ann på hvordan du er som person, klarer du ta det en gang for å kun tilfredstille nysgjerrigheten, eller finner du en ny greie du sakte utvikler til at "går jo en gang i blandt". Derfra er det opptil deg å ta valget, dassen eller folien

Jeg fant en kvarting noen hadde putta i lomma mi, jeg tok et par små dærter og kjente formen etter en 40-60 min og tok en liten dæsj på folien fordi en kamerat sa "det er når du røyker du får rushet utenom nåla" og sa det var mye bedre, resten gikk i dass fordi jeg hadde brukt så lite at jeg så at dette kunne vart til imorra også, så da gikk resten i do, også fyrte jeg opp en spliff isteden og lå å nodda inn og ut av drømmeland til en film og tok til takke med at nysgjerrigheten min var tilfredsstilt. Digg men finnes bedre og langt tryggere ting ;-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan man legge heroin i brus å drikke? ville dette fungert? trenger svar ASAP<3 tusek takk
Kast det, har sett en del folk steine on heroin og det gjør ondt å se på, noen blir så vekke at det ikke går an å kommunisere, Andre blir liggende livøs, bare hellvette med det stoffet der.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan man legge heroin i brus å drikke? ville dette fungert? trenger svar ASAP<3 tusek takk
Vis hele sitatet...
Ja man kan ta heroin oralt, det er ca samme dose som morfin oralt. 20 - 60mg

Men du waster masse på og gjøre det, ikke det at jeg driver med heroin men om jeg hadde gjort det så hadde jeg snorta det. Sparer MYE penger på å snorte
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan man legge heroin i brus å drikke? ville dette fungert? trenger svar ASAP<3 tusek takk
Vis hele sitatet...
Ekstremt dårlig biotilgjengelighet med oralt inntak.
Ta heller å putt det i nesa.
Kjenner det er utrolig trist å komme tilbake til Freak.no etter endel år utenfor og se at holdningene til rusmidler, spesielt dem med historie for å være ekstremt avhengighetsskapende har blitt enda værre.

Gjør deg selv en tjeneste og les trådene til andre som har vært i samme situasjon, og du vil raskt forstå hvorfor heroin har det ryktet det har.

Hold deg unna, definitivt ikke verdt risikoen å prøve noe sånt!

Og for alle som lurer benytter jeg selv et par ulike rusmidler, dog ekstremt sporadisk da jeg har lært og betalt for mine tabber i yngre dager.
Sitat av Crabman Vis innlegg
Kjenner det er utrolig trist å komme tilbake til Freak.no etter endel år utenfor og se at holdningene til rusmidler, spesielt dem med historie for å være ekstremt avhengighetsskapende har blitt enda værre.

Gjør deg selv en tjeneste og les trådene til andre som har vært i samme situasjon, og du vil raskt forstå hvorfor heroin har det ryktet det har.

Hold deg unna, definitivt ikke verdt risikoen å prøve noe sånt!

Og for alle som lurer benytter jeg selv et par ulike rusmidler, dog ekstremt sporadisk da jeg har lært og betalt for mine tabber i yngre dager.
Vis hele sitatet...
Hei =)
Du som har vært her så lenge, du vill ikke linke oss ett par av de trådene du tenker på da?
Kunne jo vært nyttig for en del av oss

Om du tenker spesifikt på bloodshot sin "hvordan skyte heroin" så må jeg få lov til å si at jeg mener han har en holding til stoffet (ihvertfall i starten) som mer eller mindre var dømt til å gå til helvette
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ikke min første gang jeg tar det, og jeg veit... møkkadop. men takk for svarene, og ja som alle andre råder jeg dere til å holde unna. grunnen yil at jeg lurte er at jeg brekker meg av smaken til dop så ennda en grunn til å ikke ta d.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ikke min første gang jeg tar det, og jeg veit... møkkadop. men takk for svarene, og ja som alle andre råder jeg dere til å holde unna. grunnen yil at jeg lurte er at jeg brekker meg av smaken til dop så ennda en grunn til å ikke ta d.
Vis hele sitatet...
Hvordan smaker dop?
Sitat av Alge Vis innlegg
Hei =)
Du som har vært her så lenge, du vill ikke linke oss ett par av de trådene du tenker på da?
Kunne jo vært nyttig for en del av oss

Om du tenker spesifikt på bloodshot sin "hvordan skyte heroin" så må jeg få lov til å si at jeg mener han har en holding til stoffet (ihvertfall i starten) som mer eller mindre var dømt til å gå til helvette
Vis hele sitatet...
Dette er også en tråd som sterkt kan anbefales for folk som vurderer å prøve ut heroin
Sist endret av Jorg; 5. september 2017 kl. 20:10.