Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4460
Er det noen her som vet sånn Ca hvordan 125-150mg mdma ser ut? Noen som har fylt kapsler som vet hvilken kapselstørrelse som er passelig? Eller noe annet?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Om du har sett en kvarting med amfetamin, så vet du sånn ca hvor mye det er om du deler den i 2 deler.

Om du ikke vet det, så er det vanskelig. Blir umulig å se fks et bilde av det du har, for så å bedømme hvor mye det er.

Du må nok skaffe deg en vekt.
Har noen kapsler selv. Viss det er halvsmå mdma krystaller som ligger i kapselen er den kanskje 1/4 full. Viss det er krystaller om er knust skikkelig til nesten pulver så tar det nesten 3/4 plass i kapselen. Dette er på 200mg da og kapsler fins nok i ulike størrelser så poenget mitt er uansett at det ikke er så enkelt å eyeballe uten at du har erfaring i å måle opp MANGE MANGE kapsler.
Jeg har eyeball'et MDMA hele min fartstid, og vil si at en "haug" på størrelse med 4 fyrstikkhoder vil lande på ca 125 mg hvis du knuser krystallene til pulver.
vist du vet hvor mye du har kan du dele det i to og dele de delene igjen i to til du lander på ca det du skal ha
Sitat av Grisedigg Vis innlegg
Har noen kapsler selv. Viss det er halvsmå mdma krystaller som ligger i kapselen er den kanskje 1/4 full. Viss det er krystaller om er knust skikkelig til nesten pulver så tar det nesten 3/4 plass i kapselen. Dette er på 200mg da og kapsler fins nok i ulike størrelser så poenget mitt er uansett at det ikke er så enkelt å eyeballe uten at du har erfaring i å måle opp MANGE MANGE kapsler.
Vis hele sitatet...
Ikke stol på dette! Kapsler kommer jo i mange forskjellige størrelser. Jeg klarer ikke å få inn mer enn 100mg i mine. Og det kommer dessuten som nevnt veldig an på om det er klumper med krystaller, eller fint pulver.
Kjøp vekt. 100kr på ebay.
Sist endret av candela; 27. mai 2016 kl. 13:19.
Er jo veldig vanskelig å si, vekt er absolutt det beste. Mennesker er i utgangspunktet dårlig på å beregne mengde på øyemål.

Dessuten som andre sier kommer det ann på hvordan tettheten er, pulver/krystaller/fluffy.
https://i.imgur.com/wEdBlFL.jpg?2
(Vet at i bildet er det to forskjellige stoffer, men MDMA kan variere mye også.)
Om du skal ta doser basert på øyemål, så vil jeg anbefale deg å starte lavt for å så øke dosen om du ikke er fornøyd med effekten. Har "overdosert" på mdma en gang. ikke noe farlig selvsagt, men turen ble ganske intenst for å si det sånn.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Googlelært
seroto9n's Avatar
Trådstarter
Oppdatering: kjøpe size 4 kapsler og fyll opp Tilsvarer rundt 125mg, kan evt ta påfyll om det blir for lite i en kapsel