Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 7088
Noen her inne som har bestilt noe fra GammaGoblin / PushingTaboo og har noen erfaringer de vil dele? ser det er haugevis med gode reviews på siden deres, men undres over noen her inne som vil dele litt? Bestilte selv for en uke siden og vil si dette er en god beskrivelse av meg nå:

http://i.imgur.com/N3gW6Kv.jpg
www.reddit.com/r/darknetmarketsno - søk og les erfaringer her

Ikke alt som kommer gjennom.. Noe OT: hvilke metoder har tollerene tatt i bruk, siden de nå konfiskerer mer acid enn før?
Bestilte 1g mescaline fra gammagoblin, kom ikke igjennom. Jeg spurte han om en reship, noe som han gikk med på. To uker senere fikk jeg varen.
Trådstarter
53 7
Sitat av Hinsides Vis innlegg
www.reddit.com/r/darknetmarketsno - søk og les erfaringer her

Ikke alt som kommer gjennom.. Noe OT: hvilke metoder har tollerene tatt i bruk, siden de nå konfiskerer mer acid enn før?
Vis hele sitatet...
Dette lurer jeg også på.

Fikk en pakke i posten i dag forretsen, tok 1 uke Gleder meg til å prøve produktet
Har lest at GammaGoblin har noe av den bedre kvaliteten. Om det kommer igjennom tollen er en helt annen sak som ikke har så mye med vendor å gjøre, med mindre vendoren virkelig går inn for å få den igjennom.
Trådstarter
53 7
Jeg prøvde syren jeg bestilte fra gammagoblin i går, og kan si at dette var sykt god kvalitet!! triprapport kommer om få strakser
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Går god for Gammagoblin. Han/hun/de har drevet på i mange år. Knall kvalitet på lappene
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har prøvd lappene før. God kvalitet. Før kom de fleste brev gjennom. Nå for tiden blir mer og mer stoppet. Anbefaler å bruke en vendor med bedre stealth. 3/3 brev fra GG har blit stoppet i tollen. Bestiller ikke fra utlandet igjen.
Googlet kjapt ''gammagoblin legit'' kommer kun opp gode reviews på alle linkene som dukker opp.
Trådstarter
53 7
Ja, hvis du leste litt over så bestilte jeg derfra og det var god service
Sender han fra nederland?
Trådstarter
53 7
Sitat av Grisedigg Vis innlegg
Sender han fra nederland?
Vis hele sitatet...
Nei, på siden oppgir han ikke hvor han sender fra, og tviler vel egentlig på at adressen som er oppgitt på pakken stemmer heller. Uansett, på pakken min sto det at den ble sendt fra polen.