Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 927
Jeg har ett 3 år gammelt casio WK-500 keyboard.
Den har en SD kort inngang.
Er det mulig å legge over ett fullt brett med nye instrument noter på dette minnekortet og spille det på pianoet fra kortet?

Det skal da være mulig?
Eller er det bare for å lagre opptakene dine?

Blir glad for svar! ^^
Ta deg en tur på det lokale musikk foretningen. Om de ikke vet har de ihvertfall muligheter til å sjekke opp i det for deg
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Ta deg en tur på det lokale musikk foretningen. Om de ikke vet har de ihvertfall muligheter til å sjekke opp i det for deg
Vis hele sitatet...
Høhø, der jeg fikk keyboardet fra er ikke helt på plass lenger. Egentlig fikk jeg ett Yamaha keyboard i julegave. Etter en uke , så ble lyden skurrete fra det keyboardet. Vi leverte det tilbake for reparasjon, og fikk Casio keyboardet som låne keyboard imens det andre var inne. 4 uker hadde gått og ingen respons fra butikken. Det viste seg at det hadde gått konkurs og jeg hadde fått meg ett keyboard som var 3K dyrere Altså Casio WK-500. yay me!
Hehe, lucky bastard

MEN fant du ut av det eller? Det er vel andre butikker du kan forhøre deg i?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Hehe, lucky bastard

MEN fant du ut av det eller? Det er vel andre butikker du kan forhøre deg i?
Vis hele sitatet...
Haha gammel tråd, men men. Nå har jeg koblet keyboardet opp på dataen min via Fruity loops. Lastet ned driveren "asio4all midi driver" ordnet noen instillinger der. Så nå kan jeg spille på keyboardet mitt direkte inn i dataen + jeg har installer Nexus 2, det er ett sånt "virtualt studio" som jeg har på Fl for å endre melodier på keyboardet og sånt. Lyden kommer ut av anlegget jeg har.

Så nå har jeg spilt inn mine egne tracks med keyboardet.
Sitat av Ghostskull_96 Vis innlegg
Haha gammel tråd, men men. Nå har jeg koblet keyboardet opp på dataen min via Fruity loops. Lastet ned driveren "asio4all midi driver" ordnet noen instillinger der. Så nå kan jeg spille på keyboardet mitt direkte inn i dataen + jeg har installer Nexus 2, det er ett sånt "virtualt studio" som jeg har på Fl for å endre melodier på keyboardet og sånt. Lyden kommer ut av anlegget jeg har.

Så nå har jeg spilt inn mine egne tracks med keyboardet.
Vis hele sitatet...
Jeg har et Casio WK-3000. Men kortinngangen har jeg aldri brukt. Funnet ut bruksområdet der? Regner med det kun er for lagring, men har aldri testet det ut, og har egentlig aldri trengt det.
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Jeg har et Casio WK-3000. Men kortinngangen har jeg aldri brukt. Funnet ut bruksområdet der? Regner med det kun er for lagring, men har aldri testet det ut, og har egentlig aldri trengt det.
Vis hele sitatet...
Meh etter jeg fikk keyboardet opp på datan, blir jeg nok aldri å bruke sd kort inngangen :P Har prøvd med sd kort men får bare melding "err format".
kjør vst du