Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1279
Heisann, kjøpte nylig deler brukt, og noe feilet. Disse ble kjøpt av orginale eier på komplett og reklamasjons retten gjelder fortsatt.

Har googlet litt og vil bare vite om jeg har forstått dette rett.

Om man kjøper brukt og det da ikke har gått eneten 2 eller 5 år og man selger det videre, da har ny eier 2 års reklamasjons rett?

Om noe må repareres, må det da gå via orginale eier eller kan jeg kreve at komplett fikser det med meg?


Takker for svar!
Vet ikke svaret, men komplett har den beste kundeservicen, ta kontakt med dem og spør på livechatten
Be personen sende inn krav om reklamasjon, så får du infoen hvor det evt skal sendes inn
Har selv gjort noe lignende, bare at jeg bestilte pc i en kompis sitt navn.
Da jeg måtte sende inn en ting på reklamasjon fikk jeg bare kompisen min til å sende inn en mail om problemet, og hva han måtte gjøre.

Resulterte i at komplett sendte ny del til min adresse, (pc`en ble sendt til hans adresse når jeg bestilte) og jeg slapp heldigvis å sende defekt del tilbake..