Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2497
Mitt første møte med molly/mdma starter en januarkveld i 2018. Jeg har en liten erfaringsliste. På lista finner vi Hasj, Alkohol, Meta-amf, Muskatnøtt, og noen tabletter som valium og Paralgin Forte.
Jeg er 18 år og veier 55kg. Kan nevne at jeg røyker nesten daglig. Andre har jeg bare prøvd, meg og cannabis er hånd i hanske. Har en type eksem som forsvinner når jeg tar noen trekk, så bruker det medisinsk mener jeg.

På forkant har jeg ett spørsmål! Tenker meg på Tiesto den 20 januar. Kan jeg evt kjøpe en ecstasy? Eller burde jeg feste i form av metamfetamin som tas oralt før festen? Vet jeg bør vente 6 uker! Har ikke store planer om alkoholinntak.

Kvelden starter det hele med at jeg tar meg noen pils, får ei melding på telefonen av min trofaste kamerat. Vi velger og kalle han for H.

"Er du gira på mdma? Kom opp til meg?" Her kommer også en 3 person inn i bildet. Vi navngir han K.
H skriver "Siden jeg har tatt det før kan dere to få prøve dere imens jeg tripsitter.
God idé!
Jeg går opp og banker på. Blir møtt av en overlykkelig H. Jeg mener på at han hadde røyket eller noe slikt. Mdma hadde han ikke tatt, små pupiller og nesten helt normal oppførsel. K har allerede droppet, jeg blir vist til mekkebordet av H.
Bordet er fylt med masse forskjellige ting.
-God klissete nepalesisk hasj
-Helt fantastisk Amfetamin
-MDMA krystaller.
H har allerede delt opp min dose, heller den ut av en alt for stor kapsel og ned på dopapiret. Her har vi kun brukt 1 av 3 lag.
Dosen jeg skal innta er 150 mg. Jeg har helt syke forventninger på hva som venter. Kan det være så godt og behagelig folk forteller? Kjenner en helt intens spenning bygg seg opp i meg før droppet.
Ja, jeg er litt nervøs. Sånn blir jeg alltid før jeg skal innta noe nytt.
Dropper og gutta smiler heftig til meg. Går bort til sofaen for og sette meg ned. Jeg får i oppdrag og rulle en Johnny/Jonas. Vi har ferdige elementspapir. Mekker en 0.3 g med Nepaleseren oppi.
Nå begynner selve rusrapporten. Håper på positiv feedback! Gjerne rett meg opp om det skulle være noe!

-10 min
10 minutter etter drop fyrer vi jayen ved nabohuset. Vi røyker oss ferdig og er gode i form når vi er på vei ned. H sklir ned bakken, holder på og tryne. Dette var noe vi alle 3 fant ekstremt morsomt på denne tiden.
Det første H sier, slapp av du, ikke tenk på det, bare glem alle verdens bekymringer og lev.

-25 min
Kan merke at jeg har røyka, er utrolig herlig og sitte i ro her, lyden fra tv-en høres litt annerledes ut, kjenner en viss mengde kiling i leggene! Er det mdma eller placebo? Jeg setter på noe musikk for og sette mooden.

-40 min
På dette tidspunktet er jeg meget varm, helt gjennomvåt av svette på føttene, jeg drikker ett glass vann og setter meg for og kjenne. Da skjer det, er akkuratt som en slags eksplosjon, jeg lever nå i ekstase. Samtidig som denne deilige kilende varme følelsen kommer merker jeg synet begynner og svikte. Jeg blir livredd og spør gutta, hjelp hva faen skjer? Klarer ikke holde øyna i ro, jeg fikk ett slags panikkanfall. H roer meg fint ned med og gi meg noe smågodt, får også en tyggis. K mener på det kun er Hasjen jeg kjenner i og med han er helt edru atm.

-60 min
Nå går ting skikkelig fort og på skinner, sinnet mitt åpner seg plutselig helt og jeg føler alt jeg ser på er klarere. Fargene er også begynt og bli relativt lyse i forhold til vanlig, får også en svak blurry følelse.
Sangen som går nå heter "Can't Walk" - Machine Hun Kelly. Teksten og stemmen hans høres ut som det mest nydelige jeg kunne ha hørt på der og da. "I feel just like jimi back at Woodstock, blurred lines, blurred lines i just fucked for the 3 time." Teksten passer godt til hva jeg føler.
-Synsfelt (Mister dybdesyn, føler at det er motsatt, du ser nærmere og uten noe dybde.)
-Smak (Godteri er utrolig deilig, ferskenbitene får meg nesten i bakken for de er så smashing.)
-Koordinasjon (Jeg går ofte inn på do fordi jeg føler meg dårlig, legger meg på teppet og lukker øynene. Når jeg går så føles det ganske normalt ut.)

Det skjer utrolig mye annet og men akkuratt da er jeg mest opptatt av og ligge her og slappe av.

-70 min
Nå fikk endelig K sitt første kyss av Emma. Han blir dårlig og legger seg i senga si. Vi passer på at han ikke drikker så mye mere en 0,5l vann, vi sjekker også puls og om han er tilstede. Jeg vet nøyaktig hvordan han føler seg, noe som ikke er så behagelig. Trudde jeg hadde fått i meg noe annet en mdma egentlig. Forteller også at han må roe seg, vi lar K ligge i fred og vi setter oss igjen.

-90 min
Ekstase, ekstase, ekstase. Det kiler noe helt enormt i magen mens jeg får raske, pulserende og energiske bølger ifra topp til tå. Ting er helt perfekt, musikken, folkene, det og snakke er bare best. Vi forteller barndomshistorier til hverandre. Jeg legger merke til at jeg ligger og koser med forskjellige kroppsdeler på meg selv, dette er så jævlig mye bedre enn sex. Ligger og gnikker bena mot hverandre, er så meg selv nå. Tilfreds som jeg er skal jeg selvfølgelig inn på Snap og skrive med folk. Sosialisering er bra og blir bare bedre for hvert minutt som går. Det gjør jo alt annet også! Så jeg lukker øynene og blir slått av ett lyn, følelsene jeg får av Emma blir realistiske, sterkere, deiligere! Har bare ikke ord. Angrer ikke i det hele selv om jeg må på pisseprøve mandag, tirsdag! Dette er så verdt det.

-120 min
Meg og H sitter enda og prater mens effektene er like høye. Alt er så bra, jeg er ett midtpunkt. Ting begynner og svake fram og tilbake, blikket og. REM er en stor del av denne trippen (rapid eye movement). Har ikke akkuratt noen måte og beskrive hvor herlig musikk er. Adiago for strings av tiesto får meg hyped og i velbehag.

-150 min
Jeg ligger og vrir meg av intense euforiske gledestråler, hver og en kjennes ut som en orgasme eller bedre. Klarer ikke ligge helt i ro.

-200 min
H ruller en jay og vi går ut. Nå er desverre deilige Emma forsvunnet. Men jointen er fordetom ett klimaks i seg selv! Takk Gud for en helt fantastisk kveld!

Håper dere likte triprapporten! Legger ut en på amf/meta Snart! Vet trippen ble kort og innholdsfattig på slutten, beklager! Kan ta feil ang hvor mange minutter som har gått.
Høres ut som at dere har konsumert MDMA med god kvalitet!

Marihuana kan forresten øke effektene av MDMA betraktelig. Ikke noe jeg ville anbefalt på en førstetur, men hørtes ut som om du koste deg

-vent hvertfall en mnd før du turer igjen.
Sist endret av ezel; 7. januar 2018 kl. 11:56.
Sitat av ezel Vis innlegg

-vent hvertfall en mnd før du turer igjen.
Vis hele sitatet...
som ezel sier kan det være lurt å vente hvertfall en måned, det optimale er vel 3-4, med det sagt kan du få deg en god tur og det er jo en spesiel okasjon. Har selv tatt mdma/xtc innen kortere tidsspann og hatt en god tur, men du vil være nødt å øke dosen, og du vil såklart aldri komme like "høyt" som du gjør på din første tur. En skummel ting som hvertfall skjer med meg og en del av kompissene mine når vi tar emma er at vi muligens prøver å peake litt for hardt, ikke så lurt, etter en viss mengde er det tross alt bare bivirkningene som øker.

Noe som kan være fint å ha i bakhodet om du bestemmer deg for å ta xtc/mdma på tiesto er at rusen er ganske annerledes når du er blandt så mange folk, kan muligens bli litt intenst om du bare har tatt mdma en gang før