Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3867
Hei, jeg prøver å få sent sms gjennom enten et python script eller en bash skript, men sliter litt siden jeg ikke er veldig stø på noen av delene. Dette er for onecall sin sms tjeneste gjennom nettleseren. Både denne og denne har klart det jeg prøver på, men begge disse skriptene er utdatert. Jeg har klart og komme inn gjennom innloggingen på begge to, men det er selve delen som er å sende sms jeg sliter meg. Jeg har nå holdt på en dags tid, men kommer ikke vidre. Derfor håper jeg noen her er villig til å prøve å hjelpe meg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du må nesten sende ein sms for hand i nettleseren, og sjå kva den gjer. Typisk er det post-requests som er interessante, så det er ikkje umulig akkurat.
Bruker
Gt&Hoo's Avatar
Trådstarter
Av en eller annen grunn så skjønte jeg det med en gang du sa det, selv om jeg faktisk hadde sett på det de samme stedene så lenge uen å få det til. Tusen takk for hjelpen