Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1622
We got machetes!
Spiste 4 stilnoct . Satt å spilte litt playstation før jeg legger meg, tar en til (fjerde) før jeg hopper i senga. Og i romme mitt er der fullt av mennesker som som prater om å
Planter og gartneri... Er lys vågen.. De henger jo i noen timer... Får jeg sove tror dere!
Spiste et brett en gang. Føltes som om millioner av larver krøp rundt under huden. Grusom følelse, som har gitt meg skrekken.
Fikk ikke sove.

Når man bruker slike medisiner for søvn er det viktig at du faktisk legger deg! Ligg i mørket noen minutter, så sovner du nok
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste 2 stykker for var ikke noe trøtt, hadde tydeligvis tatt flere ettersom pakka var tom dagen etter (blackout). Eneste jeg husker fra hele kvelden er at jeg trodde broren min som lå å sov i rommet ved siden av var tigergutt haha. Når jeg våknet etter å ha spydd spydd ned halve rommet mitt gikk jeg på do og spydde mer, da var det fisker i do vannet og hele dassen svaiet og ble søtte og mindre hele tiden. Artig historie å bli fortelle men ikke så artig å ikke huske nesten noen ting av kvelden :/
Jeg og noen venner delte en pakke med stilnoct, med intensjonen om å holde oss våkne. Det siste jeg husker fra kvelden var at jeg spilte trommer, mens en av mine venner dusjet midt på natten. Våknet opp dagen etter naken på stuegulvet, medisinskapet hadde blitt spist opp, alt av ritalin og dexedrine var borte, ingen av oss visste hvem som hadde spist det. Ingen av oss fikk noen permanente skader fra kvelden, heldigvis.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spiste 2 stykker for var ikke noe trøtt, hadde tydeligvis tatt flere ettersom pakka var tom dagen etter (blackout). Eneste jeg husker fra hele kvelden er at jeg trodde broren min som lå å sov i rommet ved siden av var tigergutt haha. Når jeg våknet etter å ha spydd spydd ned halve rommet mitt gikk jeg på do og spydde mer, da var det fisker i do vannet og hele dassen svaiet og ble søtte og mindre hele tiden. Artig historie å bli fortelle men ikke så artig å ikke huske nesten noen ting av kvelden :/
Vis hele sitatet...
Haha er ofte sånn ass! Hvis man tar ett par stykk og ikke legger seg er det som regel tomt dagen etter
stilnoct er skummel når det kommer til blackouts
Stilnoct er ett skummelt legemiddel . Hendet jeg tok 2 stilnoct før jeg sov engang, også før jeg visste ordet av det så jeg meg selv flyvende i senga, 2-3 stilnoct tok jeg hvis jeg ville se forskjellige ting og huske d. Alt over 4 var blackouts , hadde tatt 4 engang, våkna opp huska ingenting så var 4 til borte, totalt 8
Ser ut til at jeg er en av de største forbrukerne av Stilnoct og Imovane. Det er nettopp det som er mitt primærrusmiddel, jeg gir faen i hasj, det er ingenting i forhold til disse to elskede hypnotikaene!

Kjenner igjen det med å ta 2 og senere spise opp resten. Jeg pleier ikke å få så lett blackout, siden jeg bruker dette regelmessig osv., men det er ihvertfall blackout om jeg spiser 10-15 piller. Pleier å spise 4 for en god start på rusen.