Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1896
Har daglig sniffa mellom 2-16 mg. Subutex i to år nå og kjenner jeg er drittlei. Får ikke rus av det lenger, tar det kun for å være i ok form. Er på dag 5 uten nå, og det kjennes ikke særlig godt ut i kroppen. Vil det hjelpe litt å ta Paralgin forte, eller vil jeg bare utsette det abstinens-tiden ved å ta dem? Nå sitter jeg og tar mdma bare for å slappe av i kroppen, liksom. Og det er nå i hvert fall ikke en særlig god grunn til å ta mdma. Ruse seg for å slutte å ruse seg. Henger jo ikke på greip. Trenger tips - vil så veldig gjerne ikke gi opp NÅ.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gått gjennom sub abstinenser selv noen ganger.
Hvis du har klart å holde deg 5 dager vil jeg fraråde deg til å til å ta paralgin forte. Du vil føle deg bedre, men til hvilken pris.
Føler at du waster de 5 dagene med helvete du har gått gjennom nå og du får deg en "reset" ved å innta opiater på nytt.
Sub abstinenser kan være hardt å komme seg av, blir det for hardt kan du snakke med fastlegen om en nedtrappingsplan. Ha i bakhodet at det kan resultere i at du mister bil lappen.

Det beste du kan gjøre er å komme deg ut av huset selv om det er vanskelig. Det tar laaang tid å bli frisk hvis man kun ligger på samme rom og kjenner på hvor jævlig man har det. Trening (kan være hjemmetrening) jogging er ekstremt viktig for å komme seg raskere.
Glodvarmt bad mot muskelkramper i ben og armer.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler også å stoppe selvmedisineringen med MDMA. Da er det bedre å ta noe benzo/cannabis hvis det hjelper deg.MDMA fucker med "lykke-lageret" i hodet å kan gjør det enda verre å komme seg av. Kan føle seg deprimert i lang tid.
Takk for svar og tips. Har satt meg ned for å røyke brai i et par dager, heh. Åt opp benzoene for et par dager siden.
Klarer jo nesten ikke å gå, men har tro på at det vil hjelpe å komme seg ut.

Hvor lang tid snakker vi om nå? Tar det flere uker før man er tilbake i normal form??
Å medisinere med mdma blir jo som å amputere foten fordi du har vond i hodet.

Hvis du er 5 dager av så er du nok snart over det verste og derfra går det oppover. Innta heller litt cannabis når det blir for ille og hold deg unna opiater/opioider frem til du har stabilisert deg.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dag 9 og det ble faen bare verre. Måtte ringe legen og hyle at jeg trengte noe, hva som helst. Haha. "Ellers sprekker jeg." Det kjennes ut som om jeg har maur inni hele jævla kroppen. Har hjulpet å røyke MYE. Ellers har det mest plagsomme være at en blir så sykt slapp i kroppen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvorfor trapper du bare ikke ned istedenfor cold turkey? Er jo 100% sjanse for å sprekke hvis du ikke gjør det... Er farlig å beslutte med... En venn av meg fikk hjerteinfarkt da han besluttet....
Om du har problemer med blodtrykket (høyt blodtrykk) under abstinensene så kan det være du burde oppsøke lege og få det kontrollert, slik at du kan få medisin for det. Selv fikk jeg tak i noe på deep web i fjor og tok hånd om det selv (veldig forsiktig såklart). Hjalp en god del på abstinensene for min del.

Sjekk også ut "The Thomas Recipe Schedule" - ved siden av den tok jeg en tur over grensa og skaffet litt CBD-olje ved siden av for muskelsmerter og kroppsro, samt 5-HTP for å øke serotonin-nivået i kroppen sammen med L-Tyrosine for dopamin (Vær forsiktig med tyrosin da det også kan gjøre en anspent).

Hold ut, "det blir bedre"!


EDIT: Skjønner at dette innlegget er relativt gammelt og at det kanskje ikke er relevant for TS lenger, men regner med at det kan være andre som kan ha nytte av dette. Jeg er ikke lege og anbefaler selvfølgelig rådføring før en medisiner seg med diverse.
Sist endret av Delus1onal; 15. januar 2018 kl. 08:02. Grunn: Grunnet over en måned gammelt innlegg