Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 818
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Heisann!

Har hatt en jailbreaket iphone 6 på ios 8.3 som plutselig bestemte seg for å være urettferdig idag. Valgte derfor å koble den til iTunes og resette og oppgradere til nyeste versjon.

Hittil har det tatt over fire timer i iTunes og det står fortsatt bare "Gjenoppretter iPhone programvare".

Noen som har peiling på hvor lang tid en sånn prosess kan ta? Vet jeg kunne gjort litt mer research på hvordan jeg skulle gått frem med tanke på at det er et gammelt system og at den har vært jailbreaket, men etter fire år i tro tjeneste blir det en ny snart uansett. Hadde bare vært greit å hatt en denne helga!

Takker for svar!
det er unormalt, sett telefonen i recovery modus så gjenoppretter du den i Itunes. https://www.imore.com/how-to-iphone-ipad-recovery-mode
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Trådstarter
Den står fortsatt i macen og bare "lyser" svart på skjermen. Men du mener fortsatt at jeg skal unplugge den og følge stegene?

Edit: gjorde som du sa og det fungerte! Tusen takk!
Sist endret av Hydra; 25. november 2017 kl. 04:27.