Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 5923
Jeg har gjort mye research om lsd og vet at jeg må være i riktig setting og mood for at det skal bli utnyttet ordentlig og vet også at undertrykte tanker kan boble opp under trippen og etter. Jeg tror jeg kan takle det greit, men vet ikke om jeg har spesielt mange fortrengte tanker eller minner, ettersom jeg har en del venner som har problemer med mentalhelsa og bare masse styr og drama generelt. Burde jeg la være å ta lsd sånn som situasjonen er nå og vente til det har forbedret seg? Har veldig lyst til å male mens jeg tripper
Sist endret av Dodecha; 19. februar 2017 kl. 12:23. Grunn: Fjerning av pris og anskaffelse
Hvis du ever vil få lov til å ta LSD i fred fraråder jeg deg STERKT å bestille fra utlandet. Sannsynligheten for at det blir tatt og politiet kommer og ransaker rommet ditt og lager et helvete for deg er for stor til at det er verdt det. Det finnes en del tråder om dette her inne, anbefaler deg på det aller sterkeste å bestille innenlands.

Hva skal du uansett med 25 blottere, ser ikke poenget med å kjøpe et års forbruk av noe du ikke vet om du liker engang. Kjøp heller 3 blottere innenlands, koster ikke halvparten engang. Eller jo kanskje, spørs.

Så ja, om du vil ta LSD, hvorfor ikke, men kjøp fra innlandet så du slipper trøbbel med toll og snut.
Sist endret av seroto9n; 18. februar 2017 kl. 03:13.
Du vet selv når du er klar. Bare fordi vennene dine sliter med sin psykiske helse betyr ikke det at du gjør det. Du bør vente til du er ~20år+ med å trippe. Er i hvert fall konsensus om det her inne
Greit å vente til man er over 20, ja, men siden forsvinnende få tar til seg det tipset: Det viktigste er at du føler deg klar. Ikke gjør det for å "få det gjort"/"miste jomfrudommen", ikke forhast deg. Å få en god førstegangsopplevelse er viktigere når det gjelder syre enn sex. Ta deg god tid, finn en passende trippekamerat (eller bakkekontakt) som er trygg og har erfaring, og pass på at du kan være uforstyrret av uønskede influenser (familie, streite venner, etc.) under trippen og et døgn etterpå. Maling på LSD kan være både fantastisk og poengløst, alt ettersom. Ha gjerne ting du ønsker å prøve (maleutstyr, annet "hobbyutstyr") liggende klart; det er vanskelig å ordne ting når du først er på tripp. Og ha en mange timers playlist klar på PC e.l. Ikke røyk cannabus under turen hvis du lett blir engstelig av det. Ha gjerne noe yoghurt, bananer og/eller annen lettspiselig mat liggende; du kan bli sulten, men det er ikke lett å få ned vanlig mat. Lykke til.
Du burde vente lengst mulig. Ikke ta LSD i tenårene, det er igrunnen helt poengløst. (Tok selv første gang som 18åring. Bare en forvirret trip som gav meg identitetsproblemer en stund etterpå, som 25 åring var det imidlertid helt annerledes, og jeg fikk mye positivt ut av trippen)

Du burde ALDRI bestille LSD fra utlandet da sjangsen for at det blir stoppet er utrolig høy.

Ikke overdoser første gang. 100mcg er mer enn nok til å få en tripp av LSD. Fullstendig oppløsning av ego og monsterdoser er d ingen hast med. Første gang bør være mer som en smaksprøve en å drukne seg selv.

Skal du ta det er det absolutt beste rådet å ta det ute i naturen en solskinnsdag. Å være inne i en stue vil aldri komme i nærheten av å gi det samme
Sist endret av Bearass; 18. februar 2017 kl. 11:37.
Bearass har rett når det kommer til å ta det ute i naturen, alt blir bare helt fantastisk.
Ting du vanligvis ikke legger merke til kommer bedre frem og man føler seg så og si i ett med naturen.
Selv delte jeg en lapp på 120ug i to første gangen min, da jeg var litt usikker på LSD (gikk 1-2 timer så tok jeg andre halvdelen)
Har du en negativ periode i livet så ville jeg nok styrt litt unna, slet selv med dårlig selvtillit før den plutselig forsvant etter en sopptur og jeg merker stor forskjell på hvordan det var å ture før og hvordan det er å ture etter.
Sitat av seroto9n Vis innlegg
Hvis du ever vil få lov til å ta LSD i fred fraråder jeg deg STERKT å bestille fra utlandet. Sannsynligheten for at det blir tatt og politiet kommer og ransaker rommet ditt og lager et helvete for deg er for stor til at det er verdt det. Det finnes en del tråder om dette her inne, anbefaler deg på det aller sterkeste å bestille innenlands.

Hva skal du uansett med 25 blottere, ser ikke poenget med å kjøpe et års forbruk av noe du ikke vet om du liker engang. Kjøp heller 3 blottere innenlands, koster ikke halvparten engang. Eller jo kanskje, spørs.

Så ja, om du vil ta LSD, hvorfor ikke, men kjøp fra innlandet så du slipper trøbbel med toll og snut.
Vis hele sitatet...
Hmm.. godt poeng ang politi. Hadde tenkt på 25 blottere pga skal selge videre til et par venner og fordi det var minstegrensa på bestilling. De siste dagene har jeg blitt mer bekymra om det med politi og toll så tror at jeg har ombestemt meg Får vel starte å lete etter kontakter i Norge.
Sist endret av Ijustwantpizza; 20. februar 2017 kl. 00:50.
Du burde ikkje spörre noen annen.

Jeg ville ikkje tatt med folk som lager drama.
Hellre alene enn i dårlig sellskap. Alene mener jeg er det beste.

Jeg synes maling er DRITFETT på syre - blant det kuleste jeg har gjort.
Ibland blir dock resultatet ganke... tvilsomt, dagen etter, hehe..

Hvis set-setting er god, er det bare go for it; i min mening föler man seg aldri helt "redo" innan man tar psykedeliske substanser.
Var tripp er så annerledes.
Jeg syns at det aller viktigste er at du selv føler deg klar. Dersom du er nødt å spør spørsmålet "Burde jeg ta?", så mener jeg at det skader ikke å vente litt. Lykke til.
Hmm, er litt vanskelig her, første gangen jeg tok LSD var jeg 16 (er ikke lenge siden btw haha) men anyway, ja du burde prøve det, første dosen min var 150ug det var litt sterk dose tror jeg men det var virkelig alt i alt en grei trip, desverre var den ikke planlagt what so ever og jeg ble stuck inni en tankeloop med flere dårlige tanker, tenkte på "tenk om moren hans merker meg" o.l
men det viktigste å ha i bakhodet er at alt bare er inni hodet ditt, og du ser ganske normal ut på utsiden utenom puppilene dine. Men svært få legger merke til dette. Anbefaler dog å ta seg en tur på hytta, ikke hvis den er langt inni skogen da, men nede med vannet tror jeg du hadde fått en fantastik opplevelse og sevlfølgelig hatt med noen venner. Jeg anbefaler det, det er en utrolig spesiell opplevelse som alle burde ha minst engang i livet. Andre dosen min var bare på 75ug og den tror jeg var litt liten, fikk ikke en nær så intenst følelse som på 150ug, så anbefaler nok 125ug eller no. Men du kan jo aldri være sikker på hvor mye lsd du får i en blotter så det beste er å kanskje kjøpe i flytende form og ta to dråper eller lignende.
Sitat av Ijustwantpizza Vis innlegg
Hmm.. godt poeng ang politi. Hadde tenkt på 25 blottere pga skal selge videre til et par venner og fordi det var minstegrensa på bestilling. De siste dagene har jeg blitt mer bekymra om det med politi og toll så tror at jeg har ombestemt meg Får vel starte å lete etter kontakter i Norge.
Vis hele sitatet...
Har selv bestillt fra utlandet mine to ganger, hvis du skal bestille fra noen land anbefaler jeg tyskland, IKKE nederland, da jeg bestillte fikk jeg begge bestillingene mine gjennom, selgeren jeg kjøpte fra het 03welle fra hansa market, han hadde en interesant stealth og vanskelig og merke. Men aldri noe jeg kan garantere, sjekk innom profilen min og gå inn på threaden min om hvordan man slipper unna fra onkel blå. Men anbefaler aboslutt og bestille fra innlandet men det sikreste er kanskje og finne en gate selger som har bra varer, men be carefull aight? Good luck
Jeg kan iallfall rapportere om at LSD blottere fra tyskland er blitt stoppet. Hvis du absolutt skal bestille fra utlandet er nok våre naboland langt sikrere, men fremdeles en stor sjangse å ta
Sist endret av Bearass; 23. februar 2017 kl. 14:49.
Sitat av Ijustwantpizza Vis innlegg
Jeg har gjort mye research om lsd og vet at jeg må være i riktig setting og mood for at det skal bli utnyttet ordentlig og vet også at undertrykte tanker kan boble opp under trippen og etter. Jeg tror jeg kan takle det greit, men vet ikke om jeg har spesielt mange fortrengte tanker eller minner, ettersom jeg har en del venner som har problemer med mentalhelsa og bare masse styr og drama generelt. Burde jeg la være å ta lsd sånn som situasjonen er nå og vente til det har forbedret seg? Har veldig lyst til å male mens jeg tripper
Vis hele sitatet...
Alle burde ta LSD. Det skulle ha vært oblgatorisk på ungdomsskolen
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Alle burde ta LSD. Det skulle ha vært oblgatorisk på ungdomsskolen
Vis hele sitatet...

De fleste burde vel ha prøvd ut psykadelika sånn generelt.
Jeg vil tro veldig mange folk kunne hatt godt av å bryte tankemønstrene de sitter fast i istedenfor å lesse på med piller ifra legen ved hver minste lille ting.

Skulle dog likt å sett de lære bort ordentlige fakta om narkotika på skolen og ikke bare ''Ser du noen gang på narkotika blir du sprøytenarkoman eller dør!'' (satt veldig på spissen, men de fleste lærebøker fra skolen om narkotika er veldig slik, lite informativt, lite fakta og bare negativitet )
Sitat av Slæsken Vis innlegg
De fleste burde vel ha prøvd ut psykadelika sånn generelt.
Jeg vil tro veldig mange folk kunne hatt godt av å bryte tankemønstrene de sitter fast i istedenfor å lesse på med piller ifra legen ved hver minste lille ting.

Skulle dog likt å sett de lære bort ordentlige fakta om narkotika på skolen og ikke bare ''Ser du noen gang på narkotika blir du sprøytenarkoman eller dør!'' (satt veldig på spissen, men de fleste lærebøker fra skolen om narkotika er veldig slik, lite informativt, lite fakta og bare negativitet )
Vis hele sitatet...
Yes! Innlegget mitt var faktisk seriøst. Du har ikke levd hvis du ikke har tura på syre... Det er jo totalt ufarlig.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ok en liten update etter en stund:
Tok lsd i oktober. Kort sagt d var helt fantastisk. Var m kj min og 100mcg hver med tomt hus. Han er nå syrefrelst (men d kan vi ta en annen gang) og hadde selvmordstanker og problemer som mest sannsynlig hadde blitt diagnosert som depresjon som han ikke har lagt merke til siden. Jeg har en spiseforstyrrelse (og noen depressive tanker) som forsvant de første 1-2 mnd men nå er kommet tilbake (dessverre, men er mye svakere enn d de var før). Hvor lurt lsd var om man tenker på "tilstanden" vet jeg ikke, men d funka fett.
Turen var vellykket i aller høyeste grad selvom vi ikke fikk gjort noe av d vi ville gjøre. Skal ta meg enda en tur m lsd om en uke +/- med kj igjen og gleder meg som bare faen
Sist endret av Ijustwantpizza; 14. januar 2018 kl. 13:10.
Jeg bestilte 1p-lsd første trippen min, inntok 100ug med noe 2cb-fly satt på et lite rom, og jeg har dårlig psyke men det gikk veldig fint. Shayanashop brukte jeg, og det kom lett igjennom tolla, har flere som har bestilt der der det funka flott for dem og. Prøv 100ug første gang
Sitat av Ijustwantpizza Vis innlegg
Ok en liten update etter en stund:
Tok lsd i oktober. Kort sagt d var helt fantastisk. Var m kj min og 100mcg hver med tomt hus. Han er nå syrefrelst (men d kan vi ta en annen gang) og hadde selvmordstanker og problemer som mest sannsynlig hadde blitt diagnosert som depresjon som han ikke har lagt merke til siden. Jeg har en spiseforstyrrelse (og noen depressive tanker) som forsvant de første 1-2 mnd men nå er kommet tilbake (dessverre, men er mye svakere enn d de var før). Hvor lurt lsd var om man tenker på "tilstanden" vet jeg ikke, men d funka fett.
Turen var vellykket i aller høyeste grad selvom vi ikke fikk gjort noe av d vi ville gjøre. Skal ta meg enda en tur m lsd om en uke +/- med kj igjen og gleder meg som bare faen
Vis hele sitatet...
Du vet at toleransen bruker ca 14 dager på å gå til 0?
Også tenker er det ikke så lurt å bruke lsd hyppig i så store doser, terapeutisk, ihvertfall viss det ikke er i samråd med en psykolog.

Anbefaler også å slå av telefon under tripp, gjør det hver gang jeg skal ute på tur, og kjenner alltid jeg er så glad etter turen for at jeg gjorde det.
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Du vet at toleransen bruker ca 14 dager på å gå til 0?
Vis hele sitatet...
Ja, det vet jeg. Hva det har med saken å gjøre skjønner jeg ikke helt ettersom jeg tok lsd i oktober 2017, jeg planlegger enten denne helga i januar (19 jan 2018) eller helga etter.