Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2162
Hei, jeg er på utkikk etter en fin plass å reise til for seg selv?
Har ingen kompiser som har muligheten til å bli med dette halvåret her, og jeg ser meg veldig klar for en liten ferietur.
Jeg tenker i hovedsak å reise for å treffe nye folk, feste og bare ha noen artige dager.
Har dere noe å anbefale?
Jeg har reist en del alene i Europa og kan anbefale de vanlige byene som Budapest, Berlin, Amsterdam og Wien, veldig greit da det er store byer med mye å se på. Så er det bare å bo på hostel så finner du noen å henge med automatisk! Ellers har jeg og veldig gode erfaringer med Lisboa, da spessielt Lisbon Old town hostel veldig bra og sosialt, i tilleg ikke alt for langt fra Pinkstreet. Ellers kan jeg også anbefale Ljublijana er en rimlig liten by, men veldig kult uteliv om man liker litt alternative greier(Se Metelkova på google).
Anbefaler Lisboa selv! Utrolig koselig på, mye og se på er det også. Bra uteliv