Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2981
Hei,
Jeg har knust skjermen på min iPhone 6 plus og høytaleren er sprengt.
Noen som vet hvor jeg kan kjøpe eventuelle deler? billig og ikke så lang sendetid?

Takk.
ifixit.com
ebay
iphone-klinikken selger også deler
Trådstarter
31 3
Tusen Takk!
Apple butikk reparerer din tlf for 3.399 kr med gjenbruksdeler, sånn at for kunden fremstår tlf din som ny
Min sønn sin tlf var så ødelakt at den lot seg ikke reparere. Han fikk en splitter ny tlf for 3.399 kr
ring en nærmeste Apple butikk for mer innfo
prøv MyTrendyPhone
Sist endret av Agent47; 18. mai 2015 kl. 12:58.
Sitat av Agent47 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
meh, kjøp fra england isteden, halv pris og rask frakt.

http://www.ebay.com/itm/iPhone-6-plus-5-5-Black-New-LCD-Display-Screen-Frame-Touch-Digitizer-Assembly-/191560742355

Be selger om å sette verdien til 349 eller mindre først da, lol

[EDIT:] ser at ebay-annonsen har instrukasjoner også, niz.
Ser ut til at det er samma regla som det var på 3gs, mye enklere å fikse enn iphone 4 og 5! sweeet!
Sist endret av Turbolego; 18. mai 2015 kl. 13:23.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hvis du trenger deler til iPhone 6 plus anbefaler jeg egentlig Aliexpress.. Du kan ofte finne billige reservedeler og kan se reviews fra tidligere kjøpere. Men hvis du trenger de rask, kan du prøve norske nettbutikker..
Jeg har handler mye hos phonerepair, du kan sjekke f.eks denne linken her så finner du nok fort ut av det!
https://www.phonerepair.no/produktka...-reservedeler/
Aliexpress er bra på deler, aldri lever eller kjøp noe av mytrendyphone. De har ikke bra teknikkere og du kan risikere å få mobilen mer ødelagt av dem.