Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1082
I Norge så trenger man ikke opplyse om copyright.

Tenker da i form av at det er en nordmann som har laget og lastet opp videoen.

Men hvordan youtube kjører løpet, er jeg usikker på.
Trådstarter
usikker om de i det hele tatt finner det ut ettersom det ikke er noen connection til selve musikken. jeg vet ikke engang om det er en låt atm. jeg fikk blant annet copyright infringement for en fil med exact samme navn engang, men hvordan kan man se en låt på youtube som ikke har noen kobling til selve musikken. men jeg regner med det går greit, leker meg her, helt sykt hvor vanskelig det var å synge skikkelig da skulle bare ønske jeg visste om det var en sang fra før da håper ikke sangen er så gal, laget på 12 timer:P
Sist endret av avuna; 30. mars 2013 kl. 01:33.
Hva mener du? Har du skrevet sangen og fremført den selv? Da er det du som har copyright på den.
Trådstarter
jeg har skrevet sangen og sunget den og har ujam musikk remix. grunnen til at jeg er usikker er at hele remixen høres veldig kjent ut. den er default remix i ujam, du kan liksom mikse forskjellige styles og det er en vocal i sangen.

får håpe jeg ikke er helt bak mål da.
Sist endret av avuna; 30. mars 2013 kl. 01:39.
Du får nok ha den for deg selv.
Men et tips er å lage alt fra bunn av så du slipper å tenke på copyrights i det hele tatt.


http://www.ujam.com/faq/?faq-section...commercial_use
Trådstarter
ja det hadde nok vært det beste, men så er jeg ikke så god på å spille lenger, men melodi fantasi har jeg nok av bør nok kunne en del om hvordan finne en beat da, jeg sendte inn sangen jeg, så får noen se om jeg har talentet til å finne en beat. hvor finner man programmet hvor man lytter til musikken og får direkte lagd den feks med noter istedet for å spille et instrument, det blir litt vanskelig med en premade rythm. musikk er hobby, men lite jeg hører på musikk i det siste, bedre å finne på egne ting. det er lite som er bra nå for tiden, men enkelte har en del fine ting.