Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 666
http://www.youtube.com/watch?v=EOak5...ature=youtu.be

Nye tracken jeg har jobbet med. =P God fornøyelse og ikke glem å gi ord fra deg om det ønskes!
Du har en god vibe gående på låta!

MEN det en støgg sample inni der? kvaliteten hørtes jo helt forvridd ut.. 128kbps pluss timewarping eller?
Trådstarter
6 0
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Du har en god vibe gående på låta!

MEN det en støgg sample inni der? kvaliteten hørtes jo helt forvridd ut.. 128kbps pluss timewarping eller?
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemeldingen! Jeg har holdt på i rundt omlag 2/3 månder så bruker fremdeles bare FL og diverse plugins som jeg jobber og tukkler med. Jeg har igjen masse å lære som blandt annet det du selv nevner EQ/Kvaliteten på musikken. Jeg har ett søskenbarn som er veldig flink i det som har lært meg basicen og så har jeg jobbe meg utifra det.

Låten i seg selv skulle bli importert ut i 320kbs egentlig da, men mulig jeg har stuket litt her! =)
Hehe, er ikke godt å si.
Det kan og være lydkilden som ikke er helt optimal, som i tillegg blir fargelagt enda mer med reverb?

Et tips er å alltid exportere til 16bit, og så fra den fila exportere til mp3,
da en ikke mister så mye "kvalitet"
Sist endret av BarBeats; 30. mars 2013 kl. 02:55.
Noe du også burde gjøre, er å exportere i .wav som selve hovedexporten, også exportere i mp3 ved andre anledninger.

Annet enn det, så vil jeg egentlig bare påpeke at jeg ikke er så glad i den square-leaden som du sikkert har brukt fra Nexus(?), ellers var den faktisk grei. Kanskje lagt på litt sidechain?
Trådstarter
6 0
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Noe du også burde gjøre, er å exportere i .wav som selve hovedexporten, også exportere i mp3 ved andre anledninger.

Annet enn det, så vil jeg egentlig bare påpeke at jeg ikke er så glad i den square-leaden som du sikkert har brukt fra Nexus(?), ellers var den faktisk grei. Kanskje lagt på litt sidechain?
Vis hele sitatet...
Hei og takk for tilbakemelding! square-leaden er fra Nexus ja. =) Takk for tipset! Det kan fint hjelpe meg fremover!

Jeg gikk igjennom dette med sidechain og jeg kan si meg enig i det unødvendig støyet/konkuransen mellom bass og beat xD Lærer noe nytt hele tiden her noe jeg liker godt!

Sitat av BarBeats Vis innlegg
Hehe, er ikke godt å si.
Det kan og være lydkilden som ikke er helt optimal, som i tillegg blir fargelagt enda mer med reverb?

Et tips er å alltid exportere til 16bit, og så fra den fila exportere til mp3,
da en ikke mister så mye "kvalitet"
Vis hele sitatet...
Takk for tipset! Bra med svar ettersom at jeg er fremdeles fersk! Skal huske på tipsene til nye låter eventuelt reuploade sangene etter mer arbeid! Har nok kaaanskje vært litt rask i svingene.
Sist endret av Dreamiac; 30. mars 2013 kl. 03:29.
Noe er litt surt 1:25..