Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2675
Hei. Noen som har noen forslag til sanger eller spillelister som funker på fest?
Shipping of to Boston. Trenger ikke noen annen sang.
Sitat av complex Vis innlegg
Shipping of to Boston. Trenger ikke noen annen sang.
Vis hele sitatet...
Kan ikke se for meg at den er en slager på fest, spessielt hvis det er den eneste sangen du har å by på.
"Funker på fest". Vel folk flest er noen sauer. Så bare spill a- og b-lista på P3 så blir det vel stemning, disse kan du abonnere på på Spotify.. Spe på med låter fra barndommen, altså 90-tallsmusikk om du er født på 90-tallet.

Ikke kvalitetsmusikk, men det er det som funker.
Sitat av Nick O' Teen Vis innlegg
Kan ikke se for meg at den er en slager på fest, spessielt hvis det er den eneste sangen du har å by på.
Vis hele sitatet...
Regner med det er Shipping Up To Boston det er snakk om. Og den, som så mye annet av Dropkick, funker MEGET bra på fest. Men Kan vel være greit å ha mer enn ei låt ja.
Miksteip på P3 lagde ei spotifyliste ut av gangster-rap sendinga si forrige fredag. Her ere mye morro for dem som er vokst opp på 90 tallet og litt nyere morro.
http://open.spotify.com/user/p3.no/p...Tf0ghd3TpZ5LTT

Ellers ere suksess med litt Pantera.

Ere folk som er gla i trance der så funker denne skiva bra.

Men spørs strengt tatt litt hva slags folk som har tenkt seg på fest. Haru noen referanselåter?
random76010's Avatar
Trådstarter
29 5
Takk for svar, skal sjekk ut forslagene )
Her er det masse deilig party musikk Det går i hardstyle/hardcore

http://open.spotify.com/user/dj_jorw...7eFKNdSprLUb2v
random76010's Avatar
Trådstarter
29 5
Nekroper: Mye folk med forskjellig smak, men alt høres vel bra ut bare de kommer i den rette formen? :P

Jorwax: Må si den lista hørtes bra ut, takktakk (y)
Kommer vel an på hva du liker, men om det er mainstream partymusikk du leter etter tenker jeg at det holder å shuffle top100 på spotify...

Ellers har jeg samla en del house snacks her: http://open.spotify.com/user/videojo...mfmUekOUeb6uJg
Signatur, sjef.
Har noen forslag til deg:

Felguk - 2nite
Felguk - Side by side (Felguk er generelt god festmusikk for dem som liker house)

Arion - 7 Nightmares (Arion er også nice festmusikk for dem som liker dubstep, mye bra dubstep covermix låter)

Deadmau5 - Ghosts and stuff
Feed me - Blood red

Lars Vaular - Rett opp og ned
Warlocks - Techniques & Styles '99

Slik, da har du litt å gå på
sett på noe god gammel country ! ;D funker alltid knall
Hvis house er tingen kan du sjekke artister som Bingo Players, Chuckie, Laidback Luke, Afrojack, Zedd, r3hab, Hardwell, Tradelove
random76010's Avatar
Trådstarter
29 5
Dette skal jeg sjekke om slår an :P