Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2105
Hei
Jeg har noen gamle minner fra ett sjørøversjow som var i dyreparken i kristansand eller kongeparken (blander disse stedene).
Ikke Sabeltann det er snakk om her, navnet på en av karakterene var Baron ett eller annet. Teaterstykket inneholder en mengde sanger, noe jeg husker fra en sang er "Den beste glede en kan ha, er å jøre andre glad".
Minnet mitt er fra omtrent 10-15 år tilbake.
Jeg kar søket google alle mulige ting jeg kan komme på men finner ikke annet en kaptein sabeltann.
noen som vet hva jeg snakker om, så sifra

For gamle minners skyld.
Sist endret av goodzumber; 24. februar 2010 kl. 00:13.
Kaptein Sortebill?
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Kaptein Sortebill?
Vis hele sitatet...
nei, ikke sortebill
Sitat av Cyan Vis innlegg
Grusomme Gabriel?
Greven av Gral?
Vis hele sitatet...
ikke de heller, tror de er kaptein sabeltann

ok :/ har funnet ut litt mer: http://cid-48a2d277243e8d0a.profile.live.com/details/ nevner: "BARON BEN BART Vil du vera med så hold deg fast min venn, for nå smelle det snart igjen, BANG"
er antakeligvis denne Baron Ben Bart jeg tenker på, men klarer ikke finner mer om han :/
Sist endret av goodzumber; 24. februar 2010 kl. 01:29.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei du,

Det er Baron Ben Bart du tenker på ja. Kjekt at du husker det. Det ble spilt i Kongeparken i sommersesongene 95 og 96 husker jeg rett. Siste forestilling som ble spilt var en nattforestilling i juni 2001. Baron Ben Bart holdt stort sett til vestlandet, og var en karakter og ett miljø skapt av Eivind Joachimsen.
Det finnes veldig lite om Baron Ben Bart på internett da dette var lenge før den tid. Så dersom det er noe du lurer på må du bare spørre enten her eller pm
Sitat av jjoachimsen Vis innlegg
Hei du,

Det er Baron Ben Bart du tenker på ja. Kjekt at du husker det. Det ble spilt i Kongeparken i sommersesongene 95 og 96 husker jeg rett. Siste forestilling som ble spilt var en nattforestilling i juni 2001. Baron Ben Bart holdt stort sett til vestlandet, og var en karakter og ett miljø skapt av Eivind Joachimsen.
Det finnes veldig lite om Baron Ben Bart på internett da dette var lenge før den tid. Så dersom det er noe du lurer på må du bare spørre enten her eller pm
Vis hele sitatet...
er det du som er baron ben bart? eller hvordan har du så mye info om han om jeg kan få spørre?
Sitat av sugerøret Vis innlegg
er det du som er baron ben bart? eller hvordan har du så mye info om han om jeg kan få spørre?
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke Baron Ben Bart, jeg er sønnen. Spilte rollen som Fangen Fy Deg og senere Minibaron.
Sitat av jjoachimsen Vis innlegg
Jeg er ikke Baron Ben Bart, jeg er sønnen. Spilte rollen som Fangen Fy Deg og senere Minibaron.
Vis hele sitatet...
Tusen Takk, er nok dette jeg tenkte på. KP til deg! skall lete litt og se om jeg finner noe.
▼ ... over et år senere ... ▼
Her er stykket på kassett
http://www.youtube.com/watch?v=Edvaa3DybEY
Sitat av Loliiiiiui Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hehe. Ja, var jeg som lastet den opp :-P men takk for forsøket ^_^
Nå er den også litt av forestillingen fra 95' lagt ut
http://www.youtube.com/watch?v=8Amk0bnMSzc
Kan ikke Jochimsen Jr. legge opp noen rips da?