Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2279
Etter et lengre sykehusopphold for noen år siden, og noen nydelige måneder med regelmessige daglige doser Ketorax IV (mellom 5-10 mg), måtte jeg gjennom en detox og ble etter ytterligere noen mnd sendt hjem med Paracet og noen små mengder Tramadol/Nobligan.

Da smertene vedvarte, fikk jeg økt tilgang på Tramadol (50mg), og har i senere tid også fått mer eller ubegrenset tilgang på 5mg Vival og Oxycodone/Oxynorm 10mg. På sistnevnte er det maks 30mg/dag, men ligger som regel på 10-20. Jeg holder meg til maks Tramadol (400mg) og 4g Paracet pr dag i tillegg.

Uansett hvor mye jeg blander disse, innenfor maksinntaket, er jeg ikke i nærheten av å oppleve noen rus. Om noe blir jeg mer oppkvikka etter Oxyen, og bruker den som stimulans når jeg må få ting gjort (studier, jobb osv) framfor å ligge på sofaen og sløve.

Noen rus a.la. Ketoraxen er jeg ikke i nærheten av, det «verste» jeg har opplevd er at jeg mista balansen i et sekund en gang. Med andre ord; null effekt.

Er det mulig å få en rus av overnevnte uten å gå utover maksinntak, eller har jeg blitt så imun at jeg må over på andre ting? Og i så fall, er det andre (reseptbelagte) ting jeg kan ta?

Har ikke lyst å dø, men vil ha en rus.
Det heter toleranse. Du må ha mer. Sorry.
Trådstarter
4 0
Hvor mye tror du skal til?

Slapp av, jeg vil ikke hjemsøke deg om jeg dør
Med eller uten benzo? Prøv 100-150 mg oxy, uten Så popper du 3-4 vival når du kjenner oxyen begynner å funke med mindre det er for overveldende. Eller prøv å få bytte til dolcontin, og injiser dem. Frarådes selvfølgelig for allmennheten.

Må legge til at 150mg er en insane dose uten toleranse, hvis noen andre skulle lese.

Ellers så er heroin et knall alternativ.
Sist endret av TrippyKing; 30. desember 2017 kl. 00:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
4 0
Tar blodfortynnende sprøyter hver dag så er rimelig lei sprøyter for å si det sånn. Holder meg også unna dop jeg ikke vet hva er, så gatekjøp (heroin osv) er utelukka.

Tør nok ikke ta 150mg i én pop, men tester litt først. 30mg oxy + 200mg Tramadol + 2g Paracet + 15mg Vival i samme dose hadde ingen effekt.

Går på en del andre medikamenter som Seroquel/Quetiapin og Imovane/Zopiklone (for å sove), Zoloft for depresjon så diverse annet for blodfortynnende, magesyre, vitaminer osv bare for å komme meg gjennom dagen.

Fikk akkurat vite at sykehuset ikke lengre bruker Ketorax som smertelindring (pga rusen) og heller bruker Oxy IV. De bruker fortsatt Morfin, men da kun i akuttilfeller og ikke post-op. Tipper jeg har delvis skyld i det... Kjipt da jeg skal inn for op. om ikke lenge, og det var noe jeg så fram til, men skal nok få lurt meg til en dose eller tre mofin allikevel pga høy toleranse. Positive er at jeg kan bli frisk og smertefri etter op, så vil benytte sjansen for en ordentlig rus før medisinene blir kutta.

Men det også en grunn til at jeg ikke har planer om å dø av OD heller. Kjipt å overlevd et smertehelvete uten like i flere år bare for å dø rett før jeg kan kurereres...
Jeg fikk oxy IV for et par år siden, så det stemmer sikkert. Tviler på det er din feil, da, lol.

Fornuftig å holde seg unna sprøyter og heroin. Stjerne i margen for den.

Jeg ville prøvd 100 hvertfall, når du ikke kjenner NOE av 30 vil jeg tro det er helt trygt med 100. Vivalen funker så fort at du kan godt vente til etter du kjenner effekten av oxyen, etter min mening. Det er også fornuftig å avvente med vivalen fordi det vil, som du vet, medvirke til den respirasjonshemmende effekten av oxyen. Så hvis 100 blir for intensts, er det dumt at du allerede har poppa vivalen.
Men ikke kast bort alle pillene på doser som ikke gir rus hvertfall, hvis målet er å få litt rus før du blir smertefri.

Imovane kan du også stacke her for å få enda mer funk.

Paracet tror jeg ikke har noen effekt, selv om enkelte tullinger jeg vet om mener rusen blir bedre av det.

Vet at det finnes folk som popper seroquel med oxy også, men ser ikke helt hensikten med det med mindre man skal bli helt ape i hodet.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er ikke noe vits å bruke Tramadol og oxy sammen! Har vært igjennom det samme som deg, og endte opp i LAR. Får nå 20 mg Subutex. Har fått ett helt nytt liv! Smertene er så mye mindre at det er å leve med, og russuget er så og si borte! Bare føler det en gang i blant! Får Lyrica, 300*2 pga nervesmerter i tillegg! Anbefaler deg å snakke med legen din om det!