Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 5886
Da har jeg endelig somla meg til å lage noe som ligner litt på et album, greia heter Helt Normal og kan sjekkes ut her!

https://soundcloud.com/kranky-2/sets/helt-normal

Kommer på Spotify om et par dager også!
Jævlig bra, som alltid!
Tusen takk!!
Kult! Har hørt en del på de gamle sangene dine og må si det er kult du har kommet ut med noe nytt nå! og ikke minst blir det bra å kunne høre på Spotify også, blir de andre sangene også lagt ut der?
Tusen takk! De gamle greiene er såpass skamløst heavy på samples at jeg ikke helt vet om det er verdt å legge dem opp der, haha. Men alt nytt kommer på Spotify!

ikke at jeg ikke fucker med samples da! Fucker fremdeles med samples!
Sist endret av Kranky; 24. oktober 2017 kl. 19:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det her er sykt dope mann! "Vrang" og "Øl i Lungene" er de beste låtene syns jeg, men hele skiva er rå as! Kvalitet fra start til slutt.
Spilte av første låta, krabba ned i hullet til Kranky og der blei jeg XD

Utrolig bra som vanlig. Du overgår deg selv nok en gang, med dette albumet! Både lyrisk og produksjonsmessig =)

Dager,Vrang,Øl i Lungene og Svette var mine favoritter =) Men hele albumet er mine nye favoritter fra Kranky
Doope

Titegn
Takk ass, folkens! Utrolig fett at dere liker det!!
Da var greia omsider ute på Spotify, og Tidal, og Itunes og ++++
https://open.spotify.com/album/43sWOtxP9xAkwpnh0WdBLF
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Veit det er skamløst av meg, men jeg bumper denne tråden, jeg! Litt over et år siden jeg droppa denne skiva nå, og det er mer rap-greier på vei!
Fett mann! Dette var kvalitet. Kommer til å spre ordet
Veldig fett ja! Liker stilen, teksten og flowen er veldig bra.
koselig å høre, jeg var så jævla misfornøyd med hele skiva da jeg skulle til å legge den ut, fucka ikke med noe som helst omtrent.. Men hadde jobba med'n en stund, og tenkte fuck it.. legger den bare ut uten no særlig promo, jeg.. angrer litt på det nå, da den har vokst på meg, og nå er jeg faktisk litt stolt.. Takk for lovord, godtfolks, det trengs!