Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4919
Først av alt, la moralprekenen ligge. Jeg vet det er galt, jeg tenker på det alikavel, deal with it

Jeg har lyst til å utfgorske muligheten for å unne meg ett sidesprang. Det mest ideelle hadde vært å finne ett forum eller en annen online møteplass for likesinnede.

Har prøvd å google litt men blir bare servert datingsider som ser ut til å være rigget utelukkende for å få tak i pengene til kåte desperate menn.

Så det jeg lurer på er om noen her vet om en side, forum eller hva som helst som de har hatt erfaring med og kan bekrefte at det er legit.
Jeg har forsåvidt ikke noe i mot å betale for medlemskap, så lenge jeg vet at siden er legit.
Hvor mange damer tror du gidder å registrere seg på et forum, og annonsere seg selv villig til å ha sex med menn som er i et forhold??
Nakentid, men ratio er som alltid 10 menn per kvinne.
Fuck Mr. Plod!
Nøddy's Avatar
Tinder
Uvaksinert 👍
Problemet er at det er nok ei pr 20 menn på slike steder. Tips er at det lønner seg å skrive saklig og ikke bare kan jeg få se fitta de, skal vi pule. Send heller ikke pikkbilde med mindre det blir spurt om, de fleste synes det bare er dust.
CC ��
Fuck Mr. Plod!
Nøddy's Avatar
Det eneste som faktisk er lett tøm og røm, det er kontakte par som vil ha seg med andre.
Men da blir du sett på, filma eller med i en trekant.
Bruk snapchat og søk etter kontoer. Det er mange av de.
(Funker om du ser alright ut)

Dra på byen. (Her må du være attraktiv til en viss grad)

Dra fram en 1000 lapp og betal for det...
Sist endret av Nøddy; 11. oktober 2024 kl. 18:01.
Finnes løsninger som slår fysisk oppmøte? For et ligg er vel en tur på byen best? Dersom du bor i Oslo er det vel svingersklubber der?
Sist endret av random121468; 11. oktober 2024 kl. 19:06.
Personvernentusiast
M|kkelRev's Avatar
Sitat av Soffa Vis innlegg
Først av alt, la moralprekenen ligge. Jeg vet det er galt, jeg tenker på det alikavel, deal with it

Jeg har lyst til å utfgorske muligheten for å unne meg ett sidesprang. Det mest ideelle hadde vært å finne ett forum eller en annen online møteplass for likesinnede.

Har prøvd å google litt men blir bare servert datingsider som ser ut til å være rigget utelukkende for å få tak i pengene til kåte desperate menn.

Så det jeg lurer på er om noen her vet om en side, forum eller hva som helst som de har hatt erfaring med og kan bekrefte at det er legit.
Jeg har forsåvidt ikke noe i mot å betale for medlemskap, så lenge jeg vet at siden er legit.
Vis hele sitatet...
Min erfaring er at kvinner gjør bedre etterforskning enn Økokrim når det kommer til utroskap og sjalusi. Det skal ikke mye til før du begynner å få flere meldinger enn normalt, lukter litt parfyme, eller at noen venninner ser deg ute et sted. Du sier ikke noe om dette skal holdes skjult, men hvis det er tilfelle, så hadde jeg gjort som Nøddy sa i slutten av innlegget sitt. Du bryr deg åpenbart ikke om andres følelser hvis du er utro, så hvorfor ikke bruke eskorte? Bare ha en egen mobil for kontakten , der du bruker et upersonlig esim. Folk som blir tatt for utroskap, er i 99% tilfeller pga tekniske spor.
Hva er galt med utroskap, det er ikke ulovlig, finnes mange grunner til utroskap. Noen ganger er det seksuelle preferanser andre ganger spenning. Tap av intimitet, mistet interessen for hverandre.

Men det.som er ulovlig er å dra frem tusenlappene......

Moralsk forkastelig er utroskap kanskje, men det er mange grunner til det.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Bruk snapchat og søk etter kontoer. Det er mange av de.
Vis hele sitatet...
Har du forslag til søkeord?

Sitat av ketoDaddy Vis innlegg
Finnes løsninger som slår fysisk oppmøte? For et ligg er vel en tur på byen best? Dersom du bor i Oslo er det vel svingersklubber der?
Vis hele sitatet...
Sånne klubber er vel bare medlemskap, og da er det ikke bare og møte opp. Har også forstått et enslige mannfolk ikke er velkomne, da det bare er alt for mange av dem.
Sist endret av GakkGakk2; 12. oktober 2024 kl. 15:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Swingersklubber er for litt mer enn ett sidesprang. Men er jo bare å google litt rundt så finner man fort noe, bruk fantasien.....
Sitat av Soffa Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hvem sier det er galt?

Åja, samfunnet basert på relegion med tradisjoner som følge.

Vi er bare produkter av alle inntrykkene gjennom livet.

Vi har gått bak i tid når det kommer til åpenhet og sexuality.

Se på romerriket.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Hvem sier det er galt?

Åja, samfunnet basert på relegion med tradisjoner som følge.

Vi er bare produkter av alle inntrykkene gjennom livet.

Vi har gått bak i tid når det kommer til åpenhet og sexuality.

Se på romerriket.
Vis hele sitatet...
Til en viss grad enig. Seksualitet har i stor grad blir kontrollert av religion og tradisjoner. Personlig ser jeg på parforhold hvor det praktiseres en eller annen form for seksuell ikke-eksklusivitet som helt uproblematisk. Har vært i den typen forhold selv og synes egentlig det er helt topp.

Har man derimot lovet partner monogami/seksuell eksklusivitet og likevel har seg med noe andre bak partnerens rygg blir det noe helt annet, og det at dette er galt har egentlig ingen ting med seksualitet å gjøre.

Har inntrykk av at veldig mange er åpne for forhold som ikke innebærer seksuell eksklusivitet, så hvorfor ikke bli enig om noe som gir gjensidig glede heller enn å være utro?
Det er en stor forskjell på etisk og uetisk ikke-monogami.

Som et monogamt par i dag er seksuell eksklusivitet en uskreven regel og å gå utenfor den rammen uten å komme til en enighet på forhånd er et brudd på avtalen man gjorde da man gikk inn i forholdet.

Jeg har selv stått på begge sider av utroskap før og ingen av de var verdt konsekvensene...

OP, ville du akseptert det hvis partneren din ønsket å ha sex med andre?
Isåfall, prøv en form for etisk ikkemonogami!
Hvis ikke, hvorfor skal det være greit for deg å bryte avtalen mellom dere men ikke for partner?
Hva om personen du er utro med ønsker noe mer enn sex ?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fuck Mr. Plod!
Nøddy's Avatar
Sitat av GakkGakk2 Vis innlegg
Har du forslag til søkeord?
Vis hele sitatet...
Bare søk "par" "navn på en by" "vixen" etc etc...