Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1256
En riktig (god?) morgen

Ble sittende å dasse i sofaen i går etter noen dårlige dager med hodekjør som sikkert var etterdønninger etter et alt for høyt alkohol inntak torsdag til søndag,koblet pcen til tven og ble sittende å prøve å "runde" internett.

Sittende sånn ble jeg vel i gode 16 timer og noen annet en et gavekort fra lokalavisens nettutgave for rekord i gjentatte besøk på en å samme dag ser jeg på som en fornærmelse..

Anyways, dette viste seg å kanskje ikke være det sunneste, da jeg endelig ga meg for kvelden å gikk for å legge meg var det akkurat som jeg hadde tatt sentralstimulerende, jeg ble liggende søkk våken uten sjans for å sove, klarte ikke trekke pusten skikkelig eller få til en ordentlig gjesp pga høy puls. Det ga seg i 4 tiden å jeg fikk noen timer..

Dette var helt jævelig, aldri fått en slik reaksjon ved å sitte tilsvarende timer på vanlig stasjonær, noen som har vært borti noe lignende, evt tips til å IKKE oppleve det samme igjen ?
Sist endret av Bjørneboe; 1 uke siden kl. 09:29.
Høres ut som du er bortskjemt med gode netter.

Kalles insomnia og håper du ikke har for mange slike netter på rad.

Opp å gjøre noe også prøve å sove igjen kan fungere og også ikke ta det så seriøst da du ikke har brukt så mye krefter at behovet for søvn ikke er så stort.
Høy puls, tankekjør og stup-trøtt uten å få sove er typiske alkoholabstinenser etter noen dager på fylla.

Gi det ett par dager så er søvnkvaliteten tilbake ganske raskt.
Sitat av Bjørneboe Vis innlegg
En riktig (god?) morgen

Ble sittende å dasse i sofaen i går etter noen dårlige dager med hodekjør som sikkert var etterdønninger etter et alt for høyt alkohol inntak torsdag til søndag,koblet pcen til tven og ble sittende å prøve å "runde" internett.

Sittende sånn ble jeg vel i gode 16 timer og noen annet en et gavekort fra lokalavisens nettutgave for rekord i gjentatte besøk på en å samme dag ser jeg på som en fornærmelse..

Anyways, dette viste seg å kanskje ikke være det sunneste, da jeg endelig ga meg for kvelden å gikk for å legge meg var det akkurat som jeg hadde tatt sentralstimulerende, jeg ble liggende søkk våken uten sjans for å sove, klarte ikke trekke pusten skikkelig eller få til en ordentlig gjesp pga høy puls. Det ga seg i 4 tiden å jeg fikk noen timer..

Dette var helt jævelig, aldri fått en slik reaksjon ved å sitte tilsvarende timer på vanlig stasjonær, noen som har vært borti noe lignende, evt tips til å IKKE oppleve det samme igjen ?
Vis hele sitatet...
Ikke så veldig rart mtp hvor øynene dine så hen i 16 timer.
Det er anbefalt å avslutte skjermtid minst en time før man skal sove.
Fuck Mr. Plod!
Kjenner meg litt igjen, rundt 22-01 er blir jeg veldig trøtt. Men om jeg pusher meg litt til så blir jeg plutselig veldig våken igjen, sånn nesten mere våken enn jeg er etter en hel natt søvn.

Aner ikke hvorfor det er slik :P
Bjørneboe's Avatar
Trådstarter
Så freak og google på tvskjerm funker dårlig for min del, tror vi kan slå fast at dataskjerm er best av 2 onder sånn på kveldinga ihvertfall..

Jepp,elsker å lese men har jeg drukket hardt en helg går det fort 3-4 dager før jeg får lysten igjen.
Sist endret av Bjørneboe; 1 uke siden kl. 17:25.