Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 562
Heia

Det har seg sånn at jeg har litt problemer med å oppdatere min SE M600i.

Først å fremst så sier "brukerveil." at jeg skal fjerne SIM-kortet, for deretter å kople til datakabelen mens jeg holder inne C-knappen (cancel, ikke bokstaven "C") - eneste problemet er at denne telefonenen ikke har en Cancel knapp!

Så er det det at jeg ikke får kontakt med PCen når jeg kopler på datakabelen, men det er vel fordi jeg da ikke har trykket inn den ikke eksisterende C knappen.

Noen som har vært borti samme problemet?
Hold nede "C" eller "viskeknappen".

Det er ein av dei på sida av tlf du kan bruke også...

Og - for all del - ikkje prøv å slå på tlf med ein av desse knappane inne - det gjor eg, og måtte få ny tlf :s
Med C-knappen så menes det viskeknappen, tror det er den jeg har merket av på dette bildet:
http://img222.imageshack.us/img222/4926/sonyericssonm600iblackedtxh6.jpg

edit: Da kobler du flash-minnet til telefonen til pcen, og kan oppgradere telefonens programvare via SEUS.
Sist endret av MannY; 22. august 2006 kl. 15:19.
Hmmm...

Ja, nå fikk jeg det til at SEUS registerte telefonen som klar for oppdatering, man faen altså! Den klikka midt i oppdateringa, ergo; når jeg skal skru den på så bare blinker skjermen hvert 2. sekund. Dra elkjøp og klage. Får jeg ny telefon når det er programfeil før det er gått 2 uker?
Du har angrefrist på 30 dager, så du kan nok få fikset dette uten noen problemer ja.