Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 4141
Sitat av campod
Leste om noe lignende, men da spratt det ut et lite puslespill, og lkokka holder ikke kjeft før puslespillet er lagt riktig tilbake på plass

Hvor? aner ikke
Vis hele sitatet...
Her

Lykke til
He he.. Personlig hadde jeg endt opp med å kaste hele skiten ut av vinduet når den ikke holder kjeft.
Sitat av mainer
Ja, det var akkurat det jeg tenkte på! Setter igang nå Takk
Vis hele sitatet...
Hvordan gikk det? Kom du helskinnet fra det?
Om du har litt penger til overs, kjøp noe fra www.gadgetzone.no.. Jeg syns det var litt artig, men jeg er vel en liten drittunge i forhold til deg kanskje.. : O


EDIT : Mente ikke at du skulle bruke 1000 spenn inne der.
Den vekkerklokka hadde fått smakt balltreet mitt første gangen.

Btw, mp3-spiller er jo gøy å ha?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan vi ikke treffes på byen en dag Mainer? Jeg får deg inn på et utested å vi kjøper pils for penga, evt så kan du kjøpe høyttalerne mine. Skal få de for 1000 spenn.
Jeg husker jeg var hos en kamerat å skøyt med luftgevær. Det var j***** fett og luftegeværet var veldig bra. Det skøyt 305 meter i sekundet og det kostet ikke mer enn 1 200 kroner... Ganske bra pris... (Da må du ut med 200 til da)