Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 889
Hey alle med-freaks. Jeg sitter her å chiller med en kompis, og vi begynte å snakke om forskjellige parodier og remixer. Vi sitter å ler over hvor mye morsomt man egentlig kan lage!
Så da tenkte jeg å lage en tråd hvor folk kan legge ut mosomme parodier/ remixer, og man kan sørre om kansje få hjelp til å få igang forskjellige prosjekter.

Jeg kan starte med vår idè: Tore Anrè Flo Rida. Her er ideen at en skal velge ut et sang fra Flo Rida og fjerne stemmen til Flo Rida og sette inn en autonuet Thore Andrè Flo stemme/sitat. Om noen er flinke på slikt hadde det vært morsomt å se om noen kunne gjort noe morsomt ut av det

Spytt ut!
Var nå en veldig løs idè da. Og ser ikke helt hvor humoren kommer inn? En fotballspillers sitater i en dårlig sang. Haha.
Høres vanskelig, og for å være helt ærlig ikke morsomt ut i hele tatt..