Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1058
Hei! Har seg da slik at jeg har Spotify premium på min ipod.
Og mitt premium abonnement gikk ut for et par dager siden, men funker fortsatt å bruke det på ipoden ( har ikke vært koblet opp mot Internett etter det gikk ut)

Noen som vet noe om dette? vil det funke helt til jeg da kobler ipoden til Internett igjen?
Fungerte slik på min iPhone da jeg hadde det, men vet ikke om de har fikset det enda.
Sitat av Hermann Vis innlegg
Hei! Har seg da slik at jeg har Spotify premium på min ipod.
Og mitt premium abonnement gikk ut for et par dager siden, men funker fortsatt å bruke det på ipoden ( har ikke vært koblet opp mot Internett etter det gikk ut)

Noen som vet noe om dette? vil det funke helt til jeg da kobler ipoden til Internett igjen?
Vis hele sitatet...
Funker fjell til du kobler den til nettet igjen.
Det går 30 dager til du MÅ koble til internett, intill videre har du musikk "gratis".
Sweet! . . . .
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Nop!

Har selv samme greia nå!

Når premiumen din går ut så vil alt virke, de prøver på ny om 9 dager og sjekker om du har betaling. Har du ikke det så vil de kutte ut og du vil få reklame igjen .

Dermed har jeg tenkt og vente 8 dager, betale igjen (har kode) og deretter når den går ut igjen så har jeg 9 nye dager.

Det vil si 18 dager gratis - klager ikke!
▼ ... over et år senere ... ▼
Istedet for å lage en ny tråd angående problemet mitt, så bruker jeg denne.

Jeg har et problem med ipoden min angående spotify. Det har seg slik at når jeg skal spille av musikk fra ipoden generelt, går det fint, men så fort jeg switcher til musikk fra spotify, sluker den strøm og blir ganske så varm.

Noen løsninger eller folk med lignende problemer?
Viker spotify på ipodnano? og kan man ha spotify to steder offline? eks htc og ipodnano?
Hver gang Spotifyen min går ut funker det ikke på iPhonen min lenger. Den er konstant koblet til 3G og WiFi.
Sitat av phideph Vis innlegg
Istedet for å lage en ny tråd angående problemet mitt, så bruker jeg denne.

Jeg har et problem med ipoden min angående spotify. Det har seg slik at når jeg skal spille av musikk fra ipoden generelt, går det fint, men så fort jeg switcher til musikk fra spotify, sluker den strøm og blir ganske så varm.

Noen løsninger eller folk med lignende problemer?
Vis hele sitatet...
Funker dårligt, jeg mistet nettopp. Da fikk jeg melding opp noen dager før at premiumen gikk ut om xx antall dager også ble jeg automatisk satt over til Free når dagene var ute.

Sitat av phideph Vis innlegg
Istedet for å lage en ny tråd angående problemet mitt, så bruker jeg denne.

Jeg har et problem med ipoden min angående spotify. Det har seg slik at når jeg skal spille av musikk fra ipoden generelt, går det fint, men så fort jeg switcher til musikk fra spotify, sluker den strøm og blir ganske så varm.

Noen løsninger eller folk med lignende problemer?
Vis hele sitatet...
Funker dårligt, jeg mistet nettopp. Da fikk jeg melding opp noen dager før at premiumen gikk ut om xx antall dager også ble jeg automatisk satt over til Free når dagene var ute.
Sitat av xhacktly Vis innlegg
Viker spotify på ipodnano? og kan man ha spotify to steder offline? eks htc og ipodnano?
Vis hele sitatet...
Spotify fungerer kun på iPod/iPhone koblet opp mot App Store.

Spotify har også satt opp en maksgrense, man kan kun synce musikk 3 steder samtidig.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Funker dårligt, jeg mistet nettopp. Da fikk jeg melding opp noen dager før at premiumen gikk ut om xx antall dager også ble jeg automatisk satt over til Free når dagene var ute.



Funker dårligt, jeg mistet nettopp. Da fikk jeg melding opp noen dager før at premiumen gikk ut om xx antall dager også ble jeg automatisk satt over til Free når dagene var ute.
Vis hele sitatet...
??? titegn
Noen som vet hvordan jeg kan bytte facebook acount på spotify?
Sitat av ComaAmerica Vis innlegg
Spotify fungerer kun på iPod/iPhone koblet opp mot App Store.

Spotify har også satt opp en maksgrense, man kan kun synce musikk 3 steder samtidig.
Vis hele sitatet...
Nja... funker jo også på android-telefoner og pc (sikkert også mac)

Jeg har premium, og bruker spotify både på min og konas mobil, pluss hver vår pc på samme konto.