Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2426
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor lang tid tar det før man får et brev i posten fra man har blitt anmeldt av privatperson?
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er helt umulig å svare på, men tar man postgangen fra det er sendt så tar det noen få dager som regel. Så kommer det an på alvorligheten av anmeldelsen du har mot deg og hvor stort arbeid politi setter i gang med. kan ta noen dager til alt fra måneder før brev
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Minst flere måneder
Jeg kjøpte noe cubensis, 2 måneder seinere fikk jeg rassia, det humoristiske er, jeg klagde på at det aldri kom frem til forhandler, så etter rassia og ingenting ble funnet fikk jeg en ny forsendelse og trippa tryna av meg
Anonym bruker
"Tropisk Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Jeg kjøpte noe cubensis, 2 måneder seinere fikk jeg rassia, det humoristiske er, jeg klagde på at det aldri kom frem til forhandler, så etter rassia og ingenting ble funnet fikk jeg en ny forsendelse og trippa tryna av meg
Vis hele sitatet...
Been there done that.

For mange år siden når det gikk an å bestille internasjonalt så hadde jeg en 7-8 leveranser med forskjellig knark på vei til postkassen, alt utenom 2 kom igjennom. Jeg sendte da en klagemelding på de to som ikke kom igjennom, da ble de reshippa. Jeg fikk så razzia fordi de to sendingene hadde blitt stoppet. 1 uke senere så var det lsd og dmt i postkassen min, fyfaen så lættis
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Jeg kjøpte noe cubensis, 2 måneder seinere fikk jeg rassia, det humoristiske er, jeg klagde på at det aldri kom frem til forhandler, så etter rassia og ingenting ble funnet fikk jeg en ny forsendelse og trippa tryna av meg
Vis hele sitatet...
Haha opplevde eksakt samme med en sending Etizolam for en del år siden, klagde å fikk 500 nye i posten. De kom ikke til meg før etter 6mnd da, heldigvis var det ikke annet en brukerutstyr der. Saken ble henlagt da de ikke kunne se noe på konto siden jeg bestilte med spendon.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Passiv Vis innlegg
Haha opplevde eksakt samme med en sending Etizolam for en del år siden, klagde å fikk 500 nye i posten. De kom ikke til meg før etter 6mnd da, heldigvis var det ikke annet en brukerutstyr der. Saken ble henlagt da de ikke kunne se noe på konto siden jeg bestilte med spendon.
Vis hele sitatet...
6mnd fra beslag til razzia, ja det var lenge.

Noen flere som kan fortelle hvor lang tid det tok fra anmeldt til brev i posten?
fuck tha police