Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1295
Noen som aner ca. tid det tar å bli hekta på dobble ved dagligbruk???
dobble.....? dobble grønne aka rocher? dobble hva?
Sist endret av halla; 5. mai 2006 kl. 10:53.
dobble hva da? valium? d kan du bli hekta på, bare du merker ikke at du er hekta før d er for sent.. en kammerat a meg tar d hver dag, å han blir helt mongo hvis han ikke tar d..
dsm
dsm's Avatar
Trådstarter
30 0
Sitat av dsm
Noen som aner ca. tid det tar å bli hekta på dobble ved dagligbruk???
Vis hele sitatet...

Dobble Roche aka. roche 2 (dobble hyppre)

(hvite)
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Nesten umulig å si hva som skal til før man blir hekta på stoff, spørs hvor "sterk" man er mentalt og hvor stort suget blir.. Tror ikke man merker det før det er forsent som vampire_boy sa.

Vil tippe daglig bruk i 3-4uker er nokk til att man kjenner sug? Bare ett wild guess. Jeg hadde personlig aldri orket å brukt det daglig, funker vel ikke til slutt heller.
ja da må du jo si det da :P
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Vær JÆVLIG forsiktig med benzoer... Jeg rører ikke de greiene der, men hvis du er komt så langt at du "føler" at du trenger de, så er det for sent. Pass på. Jeg tipper en uke med daglig bruk (avhengig av dose, såklart) kan gi deg problemer når du plutselig skal slutte å spise de. FARLIG!
Ja, det er lett å bli hekta på (og er du først hekta er du like hekta som på minus), og ja, du blir verdens største drittsekk av å drive for mye med hyppere. Det vet alle som har hatt med folk som har drevet for mye med hyppere å gjøre.

Selv ble jeg offer for hyppernes makt da to gode kamerater, som den siste tiden hadde tatt altfor hardt av på hyppere, gjorde innbrudd hos meg og stjal stash for flere tusen kroner. Det endte opp med at begge la pillene på hylla og gjorde opp for seg, men kun grunnet andre venners pådriven.

Så... Hyppere er digg, det går ikke å nekte for det, men de bør brukes med respekt, og kun en sjelden gang når du virkelig trenger det (på nedtur fra et eller annet oppdop, eller ved ekstrem angst osv)..

Eller bare hold deg unna, du taper ikke stort på det vil jeg tro.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg er forferdelig enig med mxyzptlk her altså.
Det kan gå bra en stund, men før eller siden, uten at man merker det, så styrer de pillene mesteparten av dine handlinger. Utrolig skumle greier. Og jeg er helt enig at det er jævlig digg. Lite er bedre på sommeren å sitte ute å ta et par pils og noe funky medica.
Jeg ville hvertfall ikke anbefalt noen å ta dem mer en max en uke i strekk.. Eneste abstinenser jeg har kjent etter benzo`s var nettopp etter en uke på grønne. (Untatt Thailand turen da i en annen tråd her)