Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1254
Har vært småsyk siden søndag og i dag har det plutselig slått ut hardere.

Jeg klarer f*** ikke å sitte i ro når jeg er forkjøla! I går var jeg veldig slapp, men ble så rastløs at jeg gikk en tur ut i hagen for å leke med katten min. En time senere hadde jeg klippet og raket hele plenen.

Har akkurat klemt tre kopper med kamomille-te, uten at det har noen effekt.
Jeg lurer derfor på om det vil ha noe for seg å innta litt cannabis (oralt selvfølgelig)?

Har hørt at cannabis demper immunforsvaret litt, noe jeg ikke er interessert i.
Men jeg må sove på et eller annet vis og nå er jeg så lei av å hallusinere i halv-våken tilstand hele natta. Om noen finner noe litteratur om cannabis og forkjølelse med GODE kilder, så vil det bli satt pris på.
Når jeg har vært forkjølet og røyket cannabis har jeg blitt en god del mer beruset enn når jeg ikke er syk. Har ikke merket noen forskjell på hvor lenge jeg er syk eller blitt dårligere av det. Når det kommer til søvn fungerer det også utmerket for mitt vedkommende. Jeg ser i alle fall ingen grunn til å ikke røyke.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Når jeg har vært forkjølet og røyket cannabis har jeg blitt en god del mer beruset enn når jeg ikke er syk. Har ikke merket noen forskjell på hvor lenge jeg er syk eller blitt dårligere av det. Når det kommer til søvn fungerer det også utmerket for mitt vedkommende. Jeg ser i alle fall ingen grunn til å ikke røyke.
Vis hele sitatet...
Vel, nå har jeg mikset og spist en nokså skjev yoghurt, så jeg får være prøvekanin nå og gi rapport senere.

Det at du røyker mens du er syk skjønner jeg ikke, er ikke det grusomt når du allerede er sår i halsen og tett overalt? Forkjølelse foregår stort sett i respirasjonssystemet.
Sist endret av TylerDurden; 11. september 2014 kl. 19:33.
Har aldri opplevd cannabis som negativt for immunsystemet. Det er en myte, dog et par studier som motstrider hverandre.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Vel, nå har jeg mikset og spist en nokså skjev yoghurt, så jeg får være prøvekanin nå og gi rapport senere.

Det at du røyker mens du er syk skjønner jeg ikke, er ikke det grusomt når du allerede er sår i halsen og tett overalt? Forkjølelse foregår stort sett i respirasjonssystemet.
Vis hele sitatet...
Kos deg!

Er som regel ikke så mye verre. Du røyker ikke i det hele tatt, og bare oralt? Er bare å "trene" lungene sine.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Vel, nå har jeg mikset og spist en nokså skjev yoghurt, så jeg får være prøvekanin nå og gi rapport senere.

Det at du røyker mens du er syk skjønner jeg ikke, er ikke det grusomt når du allerede er sår i halsen og tett overalt? Forkjølelse foregår stort sett i respirasjonssystemet.
Vis hele sitatet...
Er ganske jævlig mens man røyker og kanskje fem minutter senere men å ta seg en sigarett er langt jævligere. Glemte (er ubrukelig forkjølet selv) forresten å nevne at de gangene jeg har kombinert forkjølelse og cannabis så føler jeg meg langt friskere når jeg først er fjern og det er nok grunnen til at jeg faktisk velger å gjøre det fremfor å spise det.