Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 4203
Jeg tror jeg ville forandret verden. To av meg ville teorisert så langt, og hvis man blander inn litt kaosteori og tilfeldighet vil du aldri være "helt lik deg selv". To av meg, med forskjellige idéer og samme syn på verden, hadde vært gøy
Haha, morsom thread

Vel, jeg må innrømme at jeg hadde nok ikke orket å være i samme rom som meg selv. Fordi jeg er veldig intens, og har en del smakløse fleiper på andres bekostning. De som kjenner meg vet at dette er harmløst, og tar ofte igjen med samme mynt uten at det plager noen av oss. Men jeg kan se hvordan dette vil virke sjenerende på noen jeg nettopp har møtt.

Kanskje noe jeg burde tenke litt på.. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette!
Dynabyte
dynamite's Avatar
Trådstarter
Det er meget interressant å lese hva folk har skrevet, det har gitt meg mye. Jeg tenker at mange av de som skriver "jeg ville nok ikke likt meg selv" er egoistiske. Hvorfor ikke bare oppføre seg slik at andre liker en selv?

Men så slår det meg; hvis alle prøvde å få andre til å like seg selv over å få andre til å like seg selv, hvor blir det da av originaliteten - den lille piffen som gjør andre mennesker interressante... Jeg synes det er bra at ikke alle liker alle. og jeg tror uansett ikke det går an å gjøre noe med det.

Dersom et menneske jeg synes er spennende forandrer seg til det ekstremt høflige vil det bli kjedelig, og jeg mister interressen.

Til å begynne med hadde jeg ønsker for denne tråden. At folk skulle bli mer bevisst på hvor idiot de kan være. Men nå er poenget endret til reflektere. Uten å nødvendigvis endre noe ved seg selv, men heller bli bevisst på sine kvaliteter. Eller noe wise-ass shit i den duren =)