Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1805
Forord:Jeg ønsker at så mange som mulig leser denne tråden(kansje den forandrer livet ditt? kansje ikke?).
Og en liten ting til..denne tråden er sikkert full av skrivefeil, men jeg har gått igjennom og prøvd å rette så godt jeg kan..,

Litt om meg selv:
Jeg er en gutt på 18 og har en fantastisk familie, men det har det vært oppturer og nedturer.
Jeg har hatt kraftig dystleksi som har gjort skole mye vanskligere, men man kommer seg jo igjennom det med hardt arbeid og gode støttespillere. Jeg har hatt ganske kraftig depresjoner i lengre perioder, noe som har gjort meg til den jeg er, (men man må jo igjennom helvette for å komme til himmelen, right?) Anyways, grunnen til at jeg har blitt så inn i granskauen innterisert i temaer som dette, er nok mye grunnet moren min som er ,og jobber som healer (hun har varme hender, Dette skal ikke diskuteres i denne tråden.)og har gjort det i over ti år nå.

En annen ting som har gjort meg til den jeg er at jeg har reist mye(ja mye mer en gjennomsntt) på disse turene har jeg sett og opplevd ting som ingen andre vill drømt om i sine villeste drømer. Vi har møtt healere og mennesker med et alternativt livssyn(dette også mye grunnet moren min sin påvirkning). Akkurat nå har jeg det jævla bra, livet er på sitt beste.

Hehe, nok om meg, la oss begynne:

Jo det hele startet med at moren min hadde en venninde på besøk, venninden er en som har følgt meg gjennom hele oppveksten med morsomme og rare påfunn. Hun har en veldig ektrem livsstil på den måten at hun lever i nuet og gjøre bare det som er godt for hennes kropp og sjel. Livstilen hennes er et resultat av en hard barndom, rømming, narkotika, osv.

Ok anyways, hun var på middag hoss oss og fortalte om denne nye teknologien som hun mente var så fantastisk. Jeg bare lukket ørene som vanlig og stappet i meg middagen så fort jeg kunne, men hun babblet i vei..jeg orket ikke styret hennes ettersom hun har mange meninger i livet som er basert på random konspiritasjons teorier og svada med dårlige kilder. Men resten av familien som faktisk hørte på henne begynte straks med denne teknologien hun hadde snakket om, så om litt ble jeg også veldig nysgjerrig på hva dette var.

Da var det gjort:
Jeg var nå veldig nysgjerrig på denne teknologien som resten av familien min snakket så mye om.
Jeg fikk høre kortversonen og som den nysgjerrige personen jeg er satte jeg straks i gang med lese å undersøke hva det egentlig var og hvordan det funket.

Så jeg fikk en nettside av hun hvor jeg kunne lese mer om dette.

http://coryherter.com/

Det første som slo meg når jeg så mønsteret til cory var at det er jo neste slik mønster som man har på seldler hvis man bruker forstørelses glass. (tilfelding?)

Anyways jeg fikk tak i et kvadrat formet ark med denne sacred G teknologien på, og ja la da dette papiret under sengen og la meg til å sove. ( ja jeg tror også jeg muligens fikk placebo efekt dagen etter). Når jeg våknet var jeg veldig lett i kroppen og ikke trøtt (6 timer søvn) jeg dro på jobb og merket straks av jeg var mye mer pratsom og utadvent. (jeg pleier vanligvis å være ganske innadvendt og pleier ikke snakke så mye, men nå bare rant det ut, og ca ved lunch tider så spurte noen kollegaer hva som hadde skjedd med meg, jeg bare svarte at jeg hadde en god dag og gikk vidre.

men som sagt dette må ha vært placebo ettersom jeg viste at jeg la et ark med sacred G teknologien under madrassen min.
Arket var ca som det under:
http://images.crackberry.com/files/kevin/freeshield.jpg

så jeg har sett ganske mange av desse videoene cory herter her på sin hjemme side http://coryherter.com/ og jeg lurer på om dette rett og slett er bullshit og at denne cory bare tjener fett på dette tullet? eller er det faktisk noe i dette? (det har også vært en episode med rob and big eller hva det nå heter hvor de holdt på med sacred G. lolhttp://coryherter.com/?p=426)

mvh Xhacktly
Sist endret av random40348; 3. januar 2010 kl. 16:51.
Forumet heter riktig nok freakforum, men det er heldigvis et fåtall her som er så ekstremt freaka at de tror man kan forbedre søvnen sin ved å legge et ark under hodeputa.
Gjest
Trådstarter
lest tråden.. jeg skriver ganske klart at jeg er skeptisk:

"så jeg har sett ganske mange av desse videoene cory herter her på sin hjemme side http://coryherter.com/ og jeg lurer på om dette rett og slett er bullshit og at denne cory bare tjener fett på dette tullet? eller er det faktisk noe i dette? (det har også vært en episode med rob and big eller hva det nå heter hvor de holdt på med sacred G. lolhttp://coryherter.com/?p=426)"
Sist endret av random40348; 3. januar 2010 kl. 17:03.
Jeg har lest hele tråden, og hvis du ikke forsto hva jeg mente, så kan jeg godt si det med andre ord. Ja, det er bullshit, og du vil ikke finne mange her på forumet som mener noe annet.
Gjest
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Jeg har lest hele tråden, og hvis du ikke forsto hva jeg mente, så kan jeg godt si det med andre ord. Ja, det er bullshit, og du vil ikke finne mange her på forumet som mener noe annet.
Vis hele sitatet...
Dont get me wrong people!, jeg tror nå enda sterkere det jeg trodde før jeg lagde denne tråden at det er bullshit, og ja jeg tror det var bare en placebo effekt jeg fikk. @ mentalmelt da er vi enige da
Sist endret av random40348; 3. januar 2010 kl. 17:12.
Eh, slapp av. Jeg har ikke påstått at det er noe galt med deg, og jeg kan ikke helt se hvordan du har klart å hente det ut av innleggene mine heller.

Gjest
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Eh, slapp av. Jeg har ikke påstått at det er noe galt med deg, og jeg kan ikke helt se hvordan du har klart å hente det ut av innleggene mine heller.

Vis hele sitatet...
Ditt første innlegg var jo ikke spesielt hyggelig.. men nok om det la oss fortsette diskusjon.
"Simply Put Sacred G Fusion Technology emits Vibrations which are picked up by your Pineal Gland and used to regulate the various functions of the Pineal Gland as well as other regions of your brain. While our eyes only pick up the visible light spectrum, our 3rd eye / Pineal Gland pick up the entire electro-magnetic spectrum including the waves emitted by Sacred G.
Sacred G is essentially a technology that uses Mathematics and Laws of Physics to generate vibrations that initiate a massive chain reaction in the brain and body.
Top Sacred: Using a 2-Dimensional Technology is a higher form of compression and enables a higher level of mathematical programming to be embedded into the technology compared to 3-Dimensional Technologies. Some of the mathematics contained in Sacred G Fusion are responsible for extracting the 2-Dimensional Coding back into a 3-Dimensional Form!!"

Dette fant jeg på nettsiden i et forsøk på å forstå virkemåten, men det finnes heller ingen. Det snakkes om vibrasjoner, energi og matematikk og fysikk, men det nevnes ikke et ord om hvordan det hele er satt sammen. Det 'høres' kanskje vitenskaplig ut på samme måte som tilfeldige engelske ord ser ut som en tekst for en som ikke er flink i engelsk, men i bunn og grunn er det bare tull. Men det er klart sånne ting kan tulle med hodet ditt
Sitat av xhacktly Vis innlegg
Ditt første innlegg var jo ikke spesielt hyggelig.. men nok om det la oss fortsette diskusjon.
Vis hele sitatet...
Det var ikke meningen å fremstå som uhyggelig ihvertfall. Det var bare min måte å uttrykke at dette er noe tull på, og samtidig få fram at dette nok er hakket mer freaka enn det brukermassen på freakforum kan identifisere seg med.

Jeg kjenner mange som driver med diverse "alternative" greier selv. Jeg har reist mye rundt, og har lenge vært fascinert av sjamanisme og andre spirituelt rettede tradisjoner. Jeg tror utvilsomt det er ting å hente i slike perspektiver med den rette innstillingen, og desto viktigere er det å spotte kvakksalvere når man ser dem. Jeg tror faktisk de aller fleste på dette såkalte alternativmarkedet er kvakksalvere, og tragisk nok tror jeg mange av dem ikke engang forstår det selv.
Sist endret av mentalmelt; 3. januar 2010 kl. 18:08.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Jeg tror faktisk de aller fleste på dette såkalte alternativmarkedet er kvakksalvere, og tragisk nok tror jeg mange av dem ikke engang forstår det selv.
Vis hele sitatet...
Litt artig, på nettsiden står det en rekke tester man kan bruke som angivelig 'beviser' at dette virker. En test er å ta to glass med vann og la det ene stå på arket og så neste morgen smake forskjellen på de to vannglassene. En annen er å putte mat på arket, vente, og smake hvor godt det er. Dette er klassiske eksempler på en test som vil oppføre seg drastisk annerledes hvis man gjør den blind: Jeg har store tvil på om noen kommer til å merke forskjellen hvis glassene byttes om Forventningen om at noe skal skje får deg til å oppfatte at noe skjer.
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Litt artig, på nettsiden står det en rekke tester man kan bruke som angivelig 'beviser' at dette virker. En test er å ta to glass med vann og la det ene stå på arket og så neste morgen smake forskjellen på de to vannglassene. En annen er å putte mat på arket, vente, og smake hvor godt det er. Dette er klassiske eksempler på en test som vil oppføre seg drastisk annerledes hvis man gjør den blind: Jeg har store tvil på om noen kommer til å merke forskjellen hvis glassene byttes om Forventningen om at noe skal skje får deg til å oppfatte at noe skjer.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde faktisk nøyaktig dette bildet i form av et svært klistremerke på den forrige laptopen min uten at jeg visste noe om det, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hadde like mye problemer med den maskinen som med alle andre maskiner jeg har hatt =)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gjest
Trådstarter
ja som sagt dette måtte jo være bullshit, men hvordan kan denne cory herter legge ut og snakke om at han har forsket på dette og alt mulig? han sier jo bare masse svada i alle hans filmer, og han kommer ikke med kilder...
Sitat av xhacktly Vis innlegg
ja som sagt dette måtte jo være bullshit, men hvordan kan denne cory herter legge ut og snakke om at han har forsket på dette og alt mulig? han sier jo bare masse svada i alle hans filmer, og han kommer ikke med kilder...
Vis hele sitatet...
"Sacred G Fusion King Size Bed Set - 12 Cases
Regular Price $3,999.95
Sale Price: $3,600.00
You save $399.95!"

Sengeteppe for 20.000 kroner. Trenger du å vite flere grunner? Websjappa har flere ting til salgs!
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Jeg hadde faktisk nøyaktig dette bildet i form av et svært klistremerke på den forrige laptopen min uten at jeg visste noe om det, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hadde like mye problemer med den maskinen som med alle andre maskiner jeg har hatt =)
Vis hele sitatet...
Oi, men uten klistremerke hadde du sikkert fått mye mer problem enn med de andre datamaskinene!

Det er bevis for at den virker!
Sitat av Cory Herter
As the body heals, energy is released and new senses are activated increasing consciousness and awakening spiritual and psychic abilities.
Vis hele sitatet...
Og jeg som trodde at kroppens selvrepareringsmekanismer bruker energi, ikke frigir energi. Så feil kan jeg altså ta..

Det jeg ikke fatter er hvordan folk kan bedrive denslags åpenlys svindel uten at hverken samvittigheten eller lovverket tar knekken på de.