Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1403
Hei!

Mistet Windows 8 CDen, har ekte CD-KEY.

Hvordan får jeg lastet ned ekte windows og formatert?
Windows 8 kan du laste ned på sider som Pirate Bay og sålenge du har en gyldig serial er dette helt lovlig.
Hvis du skal reinstallere pc med W8 kan dette gjøres fra Instillinger -> Endre PC instilligner -> Oppdater og gjenopprett -> Gjenoppretting.
Sist endret av Thurbooo; 31. mars 2014 kl. 22:33.
Hei, jo men da tilbakestiller jeg jo bare windows? jeg må slette partisjonen og lage ny tror jeg, for jeg har fått virus på PCen.... Den kjører 100% load...

Ingen som vet hvor jeg kan få tak i CDen eller en ordentlig nedlastningsfil, OEM?
http://www.pcdiy.com/1228/windows-8-...t-direct-links

EDIT: Du må visst ha en MSDN-konto for å kunne laste ned.
Sist endret av caperno; 3. april 2014 kl. 13:02.
Her har du en kjapp guide link har bare lest kjapt over men den ser ok ut.
Hvis du velger alternativet i mitten (Fjern alt, og installer Windows på nytt), får du mulighet til og slette, formatere og lage nye partisjoner. Blir akkurat det samme som hvis du installerer fra CD.
Sitat av Inge90 Vis innlegg
Kjøp deg W7
Vis hele sitatet...
Dette var tidenest mest informerende inlegg.

Uansett; Hva har Windows 8, med viruset hans og gjøre?
Dette kunne like godt vært en Window 7 maskin.

Jeg selv har relativt god erfaring med Windows 8. Selvfølgelig det kan være endel anderledes, men i sin hel het er de ganske like.

Windows 8 - Kan du laste ned på diverse nettsider som f.eks: Piratbukta

Eller så kan du muligens finne noe på Microsoft sine sider uten at jeg skal si noe helt sikkert.
Sist endret av doffen67; 10. april 2014 kl. 15:19.