Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2552
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
https://www.kickstarter.com/projects...ear-headphones

Disse proppene virker helt syke.

General

Lightweight, shock Resistant and water resistant to 1 m
Smartphone sensors and GPS data provide additional functions if your phone is with you
iOS App or Android App controls audio, sensor and tracking settings as well as a Lost Device Tracker
Speaker

Type: In-Ear Style, double barrier passive noise isolation
Response bandwidth 20-20000 Hz
Impedance 16 Ohm
Output 10 mW RMS (with level limit)
Total harmonic distortion <2% (1 KHz, 1 mW)
Audio format: 16 bit stereo
Microphone

Custom Bragi Ear Bone MEMS microphone
Ambient microphone: MEMS omnidirectional, Sensitivity -43 dB +3/-3 dB (1 KHz, 0 dB = 1 V/Pa)
Bluetooth

Dual Mode Bluetooth 4.0
Audio compatibility with classic Bluetooth devices (A2DP profile, CSR aptX® audio codec)
Full compatibility with Apple: iPhone® >= 4S, iPod® Touch 5th generation and later, iPad® 3rd generation and later
Full compatibility with: Android: any device with Bluetooth LE hardware running under Android version 4.3 Jelly Bean (API Level 18) or later
True Wireless Audio
CSR aptX® audio codec
Up to six paired devices (One at a time)
Bluetooth sound overrules embedded playback
Embedded music player: 4GB data storage. MP3, AAC (No DRM)
Vis hele sitatet...


Ørepropper med sensorer for følgende:
http://i.imgur.com/CGaYSbl.jpg


Hva tenker folket om dette?
Jeg tenker å bestille asap. Man får de jo dessverre ikke levert før i november tidligst.
Water resistant to 1 m det vil si at man kan svømme med dem; kult!
Kult konsept, men man får jo ikke tak i dem enda.
Også skeptisk i å bruke dem i forhold til surfing etc. Selv med god passform er propper lett for å falle ut når man blir kasta på huet eller lignende. Uten noen festeanordning da så er de kjapt vekk for alltid, evt. vannskadet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Atomic radiation
Underlaid atom's Avatar
jeg har bestilt de ser mega awesome. har egentlig ganske bra troa på at de virker under vann noe som skal prøvest ut. men noen andre som har bestilt de også? litt spent og høre hva andre sier.
Frankrikes Solkonge
Da var de bestilt etter mye om og men, men det blir spennende å se hvordan de funker!
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Trådstarter
Jeg vurdrer å Kickstarte et par, men da vil jeg jo ikke få dem før estimert januar 2015... Tror jeg heller venter til de er i butikk, er jo bare 600 kroner mer.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det blir spennende, men jeg er redd for at lydkvaliteten blir for lav, som med det meste annet av trådløs overført lyd.