Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 791
Hei!

Sitter med et nokså lite dilemma her. Er invitert på kostymeparty til lørdan og som vanlig er jeg sent ute.

Temaet for party var i utganspunktet filmfigurer, men det ble droppet til fordel for alt. Med andre ord er det ingen begrensning på hvem eller hva man kan etterligne/kle seg ut som.

Skulle gjerne bare stukket bort til en eller annen sjappe og kjøpt noe enkelt og kjappt, men er fattig student og har ikke råd til den slags luksus.

Derfor; Er det noen freaks der ute som har gode forslag til enkle, billige og kjappe kostymer?
Skulle likt å si at ingen forslag er for dumme, men bruk vett her, eksempelvis er det å kle meg ut som meg selv uaktuelt.

Setter stor pris på alle seriøse forslag!
Beste jeg har kommet opp med selv så langt må vel være å kle seg ut som skittentøyskurv, det er jo gratis siden alt som trengs ligger i skapet hjemme.

Trenger ikke være gratiskostyme, men billig er bra og kreativitet er ++!
dont know finne en brukt butikk og prøv og lag litt the Joker fra batman type Heat Ledger maybe?
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Noen kjappe og (relativt) enkle/billige forslag:

Dick in a box
Jeopardy
Willy
Transformers
Kle deg ut som dopplereffekten. Bare å male noen sorte striper på et billig klesplagg.