Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 3003
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kjøpte real leaf urtemix fra shady.no men pakken kom aldri. har dette skjedd med noen andre?
Alltid fått pakker derifra, kontakt kundeservice.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
har sendt mail men fikk ikke svar.
Alle kunder får varene de har bestilt. Svarer alle mail og. Har ikke fått noen epost om real leaf som ikke har kommet frem, så er fint om du kan ta kontakt hvis dette er et reélt kjøp da.
Legger bare til at jeg selv har alltid mottatt varer bestilt fra Shady, aldri noe trøbbel.
Aldri hatt noe problem med shady bestilt og mottatt flere pakker.
Takk for det Alt her er ryddig, så er irriterende at noen skal fiske etter "svindel" når det ikke er tilfelle.
Morsomt at shady.no kom innom.
Jeg har heller aldri hatt problemer. Pakken har blitt sendt neste virkedag og gjerne fått den i løpet av samme uke. Man får gjerne bekreftelsesmail på ordre og en nytt med sporing. Ta kontakt med kundeservice hvis det går mer enn 2-3 dager.

Forresten. Du har blitt trekt i nettbanken for det du har kjøpt eller?
Respekt til Shady
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fikk pengene til bake i dag.
Svak ørret: Det har ikke blitt refundert noe for real leaf urtemix i det hele tatt, så fint om du kan forklare hva dette er.
Jeg bestilte Real Leaf etter å ha sett denne tråden (visste ikke at shady hadde dette i sortimentet sitt!), og mottok pakken etter 2-3 dager, rett i postkassa. Null stress og ingen problemer her!
Er nok bare TS som troller å prøver og sette de i ett dårlig lys noe som er ingen grunn til, shady er en kjempe flott butikk TS skjerp deg ikke vær så dritt sekk.
Hyggelig å høre Her er en rabattkode på 10 % ut helga: freak2020
Ikke allverdens, men penger å spare på f.eks vaporizere som allerede er rimelig
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Shady.no
Jeg fikk aldri noe svar når jeg sendte dere mail angående en vekt som ikke fungerer som den skal og som dere nå har sluttet å selge.
Svak ørret: Ring på 97871863. Først mener du at du har blitt svindlet for urtemix, nå er det plutselig en vekt som er problemet.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Shady.no Vis innlegg
Svak ørret: Ring på 97871863. Først mener du at du har blitt svindlet for urtemix, nå er det plutselig en vekt som er problemet.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke samme person som TS og har aldri sagt ett ord om urtemix
Men hey, godt å se at du ikke klarer å lese forskjell på farge på bilde og at TS har "TRÅDSTARTER" under bildet sitt....
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uansett så sier du at du svarer alle mail, men det har du jo tydligvis ikke gjort.
Ring da, så finner vi ut av det

Venter på telefon Bare vært bruker her 2 dager, så er ikke så kjent med systemet. Så bare svak ørret og anonym bruker.
Sist endret av Shady.no; 10. juli 2020 kl. 20:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Shady.no Vis innlegg
Ring da, så finner vi ut av det
Vis hele sitatet...
Har ikke muligheten til å ringe, men du kan gjerne svare på mail.
Den ble sendt Fredag 12.06.2020, klokken 18:41 så burde være lett å finne.
Finner ingen mail på support eposten eller via chat support skjemaet på det klokkeslettet. Send gjerne på nytt. Eller send pm med ordrenr og tidspunkt hvor det det passer at du blir oppringt
Sitat av Shady.no Vis innlegg
Finner ingen mail på support eposten eller via chat support skjemaet på det klokkeslettet. Send gjerne på nytt. Eller send pm med ordrenr og tidspunkt hvor det det passer at du blir oppringt
Vis hele sitatet...
Sendt på nytt nå, så da burde den dukke opp.
Glemte anonym, men spiller ingen rolle.
Sist endret av Flaffersen; 10. juli 2020 kl. 20:14.
Mottatt og besvart
Anonym bruker
"Fri Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Shady.no
Har fine ting å si om dem.
Pakken kommer etter 1-3 dager. Og svarer relativt kjapt på mail.
Takk som gjorde meg oppmerksom på denne siden. Har vært på utkikk etter ovn til shisha kull og jammen hadde de en slik på siden sin. Savner skikkelig kull (kokos) istedenfor de runde greiene. Bare et tips����
Sist endret av Norse5051; 11. juli 2020 kl. 00:37. Grunn: Skriveleif
Useriøst å skrike svindel. Eieren er en bra og ærlig mann.