Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3052
Alltid lurt på, er det sånn at man kan "leie" torpedoer på nettet? Hyre inn par folk til å skremme en kar? Eller går torpedoer på å ha nettverk og kjenne til folk?
Er nok som regel alltid nettverk. Men du skal ikke se bortifra at man man kan leie slike tjenester på nett, men da må man være kreativ og gjøre det gjennom de riktige kanalene. TorpedoTjenester.no finnes ikke

Forøvrig vil jeg be deg drite i noe slikt om du vurderer det. Kommer selvsagt an på hvor fornærmet du er i saken, men som regel finnes det lurere måter å ordne opp i ting på.

PS: En torpedo du leier inn på nettet har ingen lojalitet ovenfor deg. Plutselig blir du utnyttet eller svindlet.
Hva skal du gjøre da? Leie enda en torpedo?
Sist endret av krystallkongen; 20. mai 2020 kl. 16:35.
Jeg fant denne ved et raskt google søk http://torpedoinkasso.no/
Sist endret av prakk; 20. mai 2020 kl. 16:53.
Sitat av prakk Vis innlegg
Jeg fant denne ved et raskt google søk http://torpedoinkasso.no/
Vis hele sitatet...
Hahha, det der kan jo ikke være ekte.
Vil tro det finnes nok av forskjellige slike ting på det mørke nettet.
Siden det er dop tørke nå kan jeg tenke meg at de fleste dealerne med farlige folk over eller under seg gjør sånne type oppdrag om du betaler nok
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Vil tro det finnes nok av forskjellige slike ting på det mørke nettet.
Vis hele sitatet...
Sketchy greier. Kjenner til 2-3 torpedoer, men dem kjenner jeg inn og ut privat, ikke via nettet. En torpedo fucker deg lett over, om du ikke kjenner til vedkommende, så det å hyre han via nettet, kan fort få han til å tyste til politiet osv, iom at han ikke aner hvem du er, annet enn at du har betalt for tjenestene hans.

Sitat av allgood Vis innlegg
Siden det er dop tørke nå kan jeg tenke meg at de fleste dealerne med farlige folk over eller under seg gjør sånne type oppdrag om du betaler nok
Vis hele sitatet...
Ja, såklart. Men de gutta der, "skremmer" ikke bare folk
Sist endret av fuckouttahere; 20. mai 2020 kl. 19:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av fuckouttahere Vis innlegg
Hahha, det der kan jo ikke være ekte.
Vis hele sitatet...
Nei. Humør på høyt nivå. Hahaha
Sitat av fuckouttahere Vis innlegg
Hahha, det der kan jo ikke være ekte.
Vis hele sitatet...
Det er bare å få Birger "Beinrester" Ågotsen på saken så er nok probemet ute av verden!

De er jo er jo semi seriøse da
Sitat av susiserken Vis innlegg
Det er bare å få Birger "Beinrester" Ågotsen på saken så er nok probemet ute av verden!

De er jo er jo semi seriøse da
Vis hele sitatet...
Men en slik side kunne faktisk vært en god ide, laget en seriøs torpedo-side. Er alltid folk som har div problemer med å bli svindlet via finn osv. Hyrt inn 3 svære karer som kan snakke for seg, og ta noen hundrelapper i timen.
Sist endret av fuckouttahere; 21. mai 2020 kl. 01:29.
Sitat av fuckouttahere Vis innlegg
Men en slik side kunne faktisk vært en god ide, laget en seriøs torpedo-side. Er alltid folk som har div problemer med å bli svindlet via finn osv. Hyrt inn 3 svære karer som kan snakke for seg, og ta noen hundrelapper i timen.
Vis hele sitatet...
Er ikke villig til å foreta aktuelle google søk akkurat nå, men drister meg likevel til å påstå at inkasso bransjen har strikte rettningslinjer å forholse seg til. Blandt annet at personlig oppsøking av privatpersoner(utenom utleggsforretning, men hvertfall ikke gjentagende oppsøking ved bopel) ikke er lov. Dette gjelder ganske sikkert trusler om vold også, for ikke å snakke om å utføre vold. Hvis man ikke forholder seg til slike rettningslinjer er man simpelthen.. En torpedo. Og igjen, google-juss og jeg er ikke kamerater så tett opp mot leggetid, men admins pleier å være rause når folk utelater kilder ved tilsvar av 1+1.