Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2844
Skulle gjerne hatt tips til nettbutikker som er billige og har rask levering, har ikke tolmodighet til å vente en månede. Ser etter en nettbutikk som har diverse iphone tilbehør. Noe lignende som Dealextreme og Miniinthebox. Betaler gjerne litt extra for raskere levering.
ebay titegn!
Trådstarter
46 0
Sitat av Underlaid atom Vis innlegg
ebay titegn!
Vis hele sitatet...
har bestillt fra Ebay å. men det tar like lang tid der. der koster det jo opptil flere hundre kroner for frakt
Sitat av emro123 Vis innlegg
har bestillt fra Ebay å. men det tar like lang tid der. der koster det jo opptil flere hundre kroner for frakt
Vis hele sitatet...
Kommer jo an på hvor og hvem du bestiller fra.. Ganske mye som ligger på samme pris som dx og har raskere frakt
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Mytrendyphone.no har vel grei leveringstid, omtrent 5-6 dager sist jeg brukte de.
Har gode erfaringer med to sider og to shippingmetoder,

1. Fasttech.com er min faste butikk på grunn av lave priser, mange shippingalternativer, gode nettsider og god kundeservice, så lenge de har det jeg leter etter. De har basic elektronikk, kabler, adaptere, minnekort osv.. Jeg anbefaler sterkt Registered Air Mail via Singapore Post, dette pleier etter min erfaring å ta rundt 10-15 dager til Norge, og koster ca 1.5 dollar.. Pakken din blir som regel sendt innen 24 timer.

2. Tinydeal.com er det jeg bruker om Fasttech ikke har varen jeg trenger. Tinydeal har "nesten alt" til en lav pris, men bruker ofte et par dager på å sende pakken. Den suverent beste shippingmetoden derfra er Deutsche Post Registered Air Mail som vanligvis koster mellom 2 og 4 USD, kommer etter min erfaring etter 10-12 dager.

3. Ebay UK er også ett bra alternativ, så lenge selgeren holder til i England, da tar det ca. 7-9 dager å få pakken. Det er dog ikke alltid noen fra England har varen, og da må en sjekke ebay.com der alle HongKong-selgerne holder til, men der tar vanligvis frakten eviglang tid. (Snail Mail)


Ellers, styr unna HongKongPost nå for tiden, de har begynt å scanne alle pakker, og det meste som går innom dem tar laaaaang tid, forsvinner eller blir returnert.