Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1318
Må bare dele denne fantastiske videon som ble lagdt ut på youtube i går. Til alle 2pac fans: http://www.youtube.com/watch?v=DQgrce1VflI

Så er spørsmålet, vil det bli noe tour?
Bare jeg som synes det var litt drøyt?

Utrolig bra laget, og det tok sikkert masse tid, men det var utrolig merkelig synes jeg .
Så denne igår. Episk.

Får håpe på det.
Jeg håper dette hologram sirkuset blir en ubertrend som arrangører kaster seg på! Tenk deg alle de legendariske, avdøde artistene vi aldri rakk å oppleve. Det er bare snakk om om tid før Bob Marley "kommer til Norge" haha.
En utrolig kul måte å hedre 2Pac på! Det er ikke noen tvil at 2Pac har hatt en innflytelse på dagens rap musikk. Og det gir, som nevnt ovenfor, folk en sjanse til å oppleve han "live" på en måte.

Leste vel ett eller annet sted at det kostet Dr. Dre (var hans idè) 4 millioner kroner å lage dette hologrammet. Kult er det, men bør han ikke få hvile i fred, og heller la musikken hans leve videre? Eller er det bare jeg som mener dette?

Nå spørs det da, om dette kaster bensin på bålet for de som mener at han fortsatt lever. Kanskje han virkelig tar en "Hail Mary" på oss en gang i framtiden?
Sist endret av Denzel; 17. april 2012 kl. 19:47.
"My biggest fear of death is to come back reincarnated"

Stakkars fyr...
Vil si at dette er en jævla klein måte å skaffe seg PR på.

Teknologisk sett så er jo dette her helt sinnsykt bra, men jeg synes nå døde artister skal få lov å være døde.
Jeg vil heller ha sett de store nå for å så "skryte" av det når de er borte og jeg er gammel framfor å ha sett animasjoner av døde helter.

AFAIK så er hele opptredenen pre-rendret så det er bare en veldig kul måte å vise "film" på, man manger liksom det spontane fra en skikkelig konsert.

Håper dette var en engangs ting og at det ikke blir "vanlig" å vekke stjerner fra de døde, for om dette blir pop så er det ikke lenge før korn henter opp hendrix og cobain fra grava.
Plateselskaper har penger å hente på døde artister fremover!

Hadde jeg vert artist ville jeg tatt patent på meg selv passet på at opphavsretten beskytter meg som person. visuelt.
Vil ikke at produsenter og andre artister kunne tjent penger på meg etter jeg døde.
Sist endret av Oransje; 22. april 2012 kl. 00:52.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Hvordan fikk dem han til å si "coachella" når den ikke kom før noen år etter hans død?
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Hvordan fikk dem han til å si "coachella" når den ikke kom før noen år etter hans død?
Vis hele sitatet...
Magi?

Neida, sikker på at de har laget det i et data program. Stemmen hannes høres uansett lysere ut.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Så selv dette og syntes det var drit fett. Legger ved ett lite bilde som forklarer hvordan dette ble satt ut i live for de som er litt interessert http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/3896668_700b_v1.jpg Håper selv vi kan begynne å gå på konserter til avdøde artister snart, men i og med at dette kostet over 2 millioner dollar gjøre vil nok billett prisene være litt stive til å begynne med, men ser klart at det kommer til å bli gjort framskritt innenfor dette her