Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1922
Hei, akkurat nå er det noen som bruker min spotify bruker på de sin ps4. Når jeg går inn på spotify på mobilen min så kommer det opp "Spilles av på PS4-555".

Jeg har gått inn på spotify.com og trykket på knappen "Sign out everywhere", også har jeg byttet passordet på brukeren, men det samme skjer igjen, altså at den samme brukeren bruker min spotify konto på han sin ps4.

Jeg har googlet dette, og det ser ut til at det er flere som har dette problemet..

Hva kan jeg gjøre?
Kontakt Spotify?

Eneste jeg kan komme med egentlig.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
https://community.spotify.com/t5/Acc...ere/m-p/173866

Ca. alle seriøse tenester har 'log out everywhere'-funksjon. I tillegg bør du åpenbart bytte passord.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
https://community.spotify.com/t5/Acc...ere/m-p/173866

Ca. alle seriøse tenester har 'log out everywhere'-funksjon. I tillegg bør du åpenbart bytte passord.
Vis hele sitatet...
Begge disse delene har jeg som nevnt gjort.
Jeg har akkurat samme problem.
Sendte mail til Spotify og forklarte problemet. De opprettet en ny konto til meg, med alle spillelister osv.

Så nå fungerer Spotify på PS4.

Rart at Spotify ikke har tatt tak i dette problemet, de har hatt det siden ps4 kom ut.
Bytt pssord og 'logg av pp alle enheter'. Hvis dette ikke funker kan h*n ha passord til mailen din, i virket tilfelle du burde bytte passord der og.

Hvis det ikke løser saken så tar du såklart kontakt med support
Sist endret av Socooltho; 1. oktober 2017 kl. 05:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det du nevner fungerer ikke. Har prøvd selv.
Er du logget inn på spotify på en annen PS4, så har du to valg. Logg deg ut på PS4en du alt er logget inn på (må gjøres fra den gjeldende PS4en), eller kontakt support.

Er nok med at du har vært på fest en gang, de har brukt PS4 og du har logget inn på Spotify der. Da er det gjort. Da vil dette problemet komme.
Så tviler på at noen har passordet ditt.
Har hatt samme problemet selv. Eneste løsning jeg har funnet er å opprette ny konto. Prøve å bytte passord, logge ut alle steder og tok kontakt med kundeservice siden passordbytte og utlogging ikke fungerte. Kundeservice ville ikke adressere problemet med at det ikke var mulig å sperre fremmede enheter fra brukeren min og svarte bare med "dette er din feil, bytt passord", som selvsagt ikke hjalp det i det hele tatt.
Da må jeg si de var lite behjelpelige.
Spotify tilbydde seg at jeg kunne lage ny bruker, med samme epost, men måtte ha nytt brukernavn.

Alt av spillelister og slikt fra den gamle profilen ble flyttet over.
De slang også med en mnd gratis premium som plaster på såret.