Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1912
Hei

Skal ut på backpacking snart og har tenkt til å benytte meg endel av couchsurfing. Som takk til de som tar meg inn har jeg lyst til å legge igjen noen gaver, gjerne noe "norskt". Men sliter med å finne på noe som er billig, betydningsfult og som er lett å pakke flere av i sekken. Noen idéer?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Har funnet at Melkesjokolade ikke bare er noe som verdsettes av nordmenn. Kjøp med deg et par kilo på taxfree'en så klarer du å kjøpe deg mange venner
II-V-I
Sneipen92's Avatar
Trådstarter
Sitat av nso Vis innlegg
Har funnet at Melkesjokolade ikke bare er noe som verdsettes av nordmenn. Kjøp med deg et par kilo på taxfree'en så klarer du å kjøpe deg mange venner
Vis hele sitatet...
Det var jammen ikke dumt! Takk
Helt enig NSO her, melkesjokolade er en sikker vinner. Alt av salt godteri er det bare å drite i, tydeligvis bare oss i Norden som spiser dette.

En god spekepølse(gjerne av Elg) kan komme godt med verden over med en flaske øl og en historie om skogens konge

Akevitt skal jo også nevnes..
Både den moderne håndgranaten og landminen kan (om du vrir og vender på det) sees på som norske oppfinnelser. Det samme gjelder harpunen. Da det kanskje kan være litt problematisk å drasse med seg sånt over landegrenser er nok som nevnt melkesjokolade et godt alternativ. Kanskje også ostehøvel er en idé?