Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1448
Hei, sitter her 3 stykker og vil veldig gjerne spille ett sandbox spill sammen, helst noe typ GTA / Saint's Row, hvor man kan bare gå litt rundt å tulle og ødelegge ting. Vurderte Red Faction: Armageddon, men tror ikke det er sandbox co-op.

Takk for svar :P
Nå er ikke jeg helt inni Sand-Box typ spill, men har prøvd Red Faction: Armageddon, og det er et sinnsykt rått spill!

Du har en slegge lignende ting du kan slå ned bygninger med, bomber du kan sprenge ned alt med. Sinnsykt kult! Dere burde prøve det.

Heldig for meg fikk jeg det i en humble-bundle pakke for bare $1,00.
GTA San Andreas Multiplayer? Da er kvelden deres unnagjort på {0}.
Music Producer
Kobberkabel's Avatar
52 9
Sant som Maol33t sier, der er det mye å velge mellom, noen eksempler: DMing, Roleplaying, Police vs Terrorist, freeroman, Dayz san andreas og mye annet rart.
ʕ•ᴥ•ʔ
M4Dhatter's Avatar
Duh!
Da er jo Saints Row 3 midt i blinken for dere, Saints Row 2 og, for den slags skyld.
Det er noe ala GTA, bare mye, mye mer useriøst. Men meget morsomt med en kamerat!
Jeg er av typen som elsker sandkasse spill
RF: Armageddon er linært, men dens forgjenger derimot, er veldig åpen og moro å spille! Red Faction: Guerilla, by the way!
Men multiplayer delen er ikke noe å skryte av da.

Så har du Just Cause 2, det har ikke multiplayer bygget inn, men en multiplayer mod er under utvikling nå, man kan bli med på det når utviklerne har åpne tester (www.jc-mp.com).

Hvis ikke noe av dette frister så kan dere alltids kjøpe dere Garry's mod.
Dette krever da at dere har Half Life 2 eller en annen type source spill. (CS:S o.l.)
Med Garrys mod kan dere så og si gjøre hva dere vill, da det finnes tusenvis av mods som dere kan laste ned ingame.
Det kan da spilles lokalt eller online med andre spillere.
Sist endret av M4Dhatter; 7. juli 2013 kl. 06:03.
Sitat av Eplex Vis innlegg
Så har du Just Cause 2, det har ikke multiplayer bygget inn, men en multiplayer mod er under utvikling nå, man kan bli med på det når utviklerne har åpne tester (www.jc-mp.com).
Vis hele sitatet...
Vet du noe om hvordan dette blir ift. GTA SA:MP? Vil det være utvikling av egne servere/game modes, etc.?
Hvis dere skal ha veldig sandkasse-spill ville jeg anbefalt Garry's Mod! Lag hva enn du vil med hva enn du vil!
Har selv brukt over 1000 timer på G-Mod selv. Er også muligheter for TTT ( Trouble in Terrorist Town) og Roleplaying. Veldig kjekt!
Sjekk ut MMO'et "Archeage" sandbox MMO Koreanstyle
▼ ... over en uke senere ... ▼
ʕ•ᴥ•ʔ
M4Dhatter's Avatar
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Vet du noe om hvordan dette blir ift. GTA SA:MP? Vil det være utvikling av egne servere/game modes, etc.?
Vis hele sitatet...
Er ikke helt oppdatert på SA:MP

Sist jeg spilte det med noen kompiser mener jeg vi hadde en egen server
Er ikke helt sikker på hvordan detter fungerer, om det er noe offisielt eller om noen har klart å mikse med dette selv, men jeg tror man kan starte sin egen server på ett eller annet vis.

Hvordan dette er ift. game modes har jeg ingen anelse om ..
Sist endret av M4Dhatter; 19. juli 2013 kl. 14:52.
Crackdown?

Ganske festlig for de som har en Xbox.