Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 7197
Har fått meg fryseskap som det er noen merker på. Lurer derfor på om noen vet om hvor jeg kunne få kjøpt dekor, som jeg kunne lagt som et slags nytt lag over? Forsøkt jula, Clas og Tema uten hell.

God helg, freaks
Prøv heller interiørbutikker som f.eks. Nille, Tilbords, m fl. Ta deg en tur på nærmeste senter og se hva slags interiør-butikker som finnes der.
Øl etiketter
Dekor sier du? Hva med å legge på sparkel på bulkene å pusse slett også kan du legge på folie over? Foliering kan du fikse greit selv. Du kan velge blandt alle tenkelige farger og finisher på foliering. Du kan lage noe selv eller bruke et høyoppløst bilde som blir selve folieringen. Du kan gjøre temmelig billig eller temmelig dyrt med andre ord.

Et annet alternativ er jo sparkel og spraylakk, eller å matte ned hele flaten også male over. Eller du kan legge på tapet etter at du har sparklet. Det blir kanskje det billigste og kjappeste.
Hva med Klistremerker eller kjøleskapsmagneter?
Sist endret av Veggen; 25. oktober 2019 kl. 23:33.
Foliering, krever at du utbedrer bulkene først da