Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 14370
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Hvorfor det? En person som har lugget med 30 personer har kanskje bare hatt sex 30 ganger, mens en person som bare har hatt sex med 2 personer kanskje har hatt sex 2000 ganger.
Vis hele sitatet...
Dette er min erfaring i alle fall. Stort sett så er det slik at de som har hatt mange seksualpartnere har ofte bare hatt det som one night stands, og det vet vel de aller fleste hva går ut på hvis det er av typen 2 i promille klokken 4 på natta.

Derimot de som har hatt fast følge over lengre perioder har oftest færre partnere på CV`n men derav hatt mye mer givende sex, hvor man faktisk gir noe for at sex`en skal være bra.
Trådstarter
Jeg har ikke tenkt til å ditche jenta, jeg vet jeg er en like stor del av problemet. For meg har det vært mye sex med få partnere, for hun så har det vært mye sex med mange partnere.

Når ting kom på bordet så tenkte jeg også det, at her var det snakk om one night stands, og det var sånn hun også la det frem, lite sex med mange partnere.
Deretter så viser det seg at one night stands der betyr et par helger, med mer fra pulevenner og de forholdene som jeg mener også ikke er noe anna enn pulevenner.

Derimot erfaringsmessig så er den så lav at det er nesten ikke til å tro, hadde jeg ikke visst om antallet her ville jeg trodd hu kanskje bare hadde opplevd det en gang eller to.
Sitat av Slæsken Vis innlegg
At hu har liggi med så mange tilsier jo bare at hu har erfaring da, bedre det en ei som kanskje har liggi med 2-3 stk og ikke veit hva hu driver med.
Vis hele sitatet...

Nja, motsier deg her.

Av 4 stk, to av de hadde vært borti 30 stk+ mens de to andre hadde hatt 2-3 partnere/one night stand før meg. Og den beste sexen jeg har hatt, har vært med de som, i følge deg, ikke vet hva de driver med.

Og det skal sies, at om jeg møter på en annen jente en gang, og hun nevner 20+ så drar jeg.
Nå er ikke 4 personer nok til å lage noe resultat av dette.
Selv har jeg opplevd at de som har hatt flere partnere da gjerne er generelt flinkere enn de som ikke har det.
Dette kommer jo selvfølgelig helt ann på mange forskjellige variabler, jeg og du er jo trossalt ikke like så vi liker mest sannsynelig forskjellige ting.
Sett det fra en positiv side! Hun har pult fra seg og kan nå slå seg til ro med deg. Bedre det enn at hun føler seg "fanget" av at du kanskje var hennes andre ligg og hun ville opplevd mer, noe som i verste fall kan resultere i at hun er utro mot deg..
Sist endret av nattenssønner; 12. januar 2017 kl. 14:12.
Vært i samma situasjon før. Om du tenker sånn nå, så lover jeg deg at det kommer bare til å bli verre. Spar deg sjæl for det tankekjøret der og gjør det slutt, og aldri spør en jente du liker om hvor mange partnere hun har hatt igjen.

Sitat av nattenssønner Vis innlegg
Sett det fra en positiv side! Hun har pult fra seg og kan nå slå seg til ro med deg. Bedre det enn at hun føler seg "fanget" av at du kanskje var hennes andre ligg og hun ville opplevd mer, noe som i verste fall kan resultere i at hun er utro mot deg..
Vis hele sitatet...
Naivt. Once a slut, always a slut. Det er den brutale virkeligheten!
Sist endret av brennesle; 12. januar 2017 kl. 14:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Naivt er det vell ikke. Hun løy om antall sexpartnere, det gjør henne ikke til en slut.

Jeg synes TS skal bruke litt tid for å se om tankene om henne blir lettere å fordøye, for så å gå etter magefølelsen.
Sist endret av nattenssønner; 12. januar 2017 kl. 14:35.
Sitat av brennesle Vis innlegg
Vært i samma situasjon før. Om du tenker sånn nå, så lover jeg deg at det kommer bare til å bli verre. Spar deg sjæl for det tankekjøret der og gjør det slutt, og aldri spør en jente du liker om hvor mange partnere hun har hatt igjen.



Naivt. Once a slut, always a slut. Det er den brutale virkeligheten!
Vis hele sitatet...
Må si meg svært uenig med dette. Det er heller ikke noe automatikk i at mange sexpartnere gjør deg til en "slut". Jeg er en mann i midten av 20åra, og jeg har ligget med over 60 damer totalt. De siste 2 årene har jeg hatt kanskje 3-4 partnere, selv om jeg har vært singel hele tida. Jeg var altså en "slut" i mange år før jeg kutta ned og holdt meg til noen få, faste partnere. Mange av vennene mine (både gutter og jenter) har akkurat samme erfaring. Man ligger rundt mens man utforsker seg selv, og til slutt finner man ut hva man liker og hvem man liker det med.

OT har jeg store problemer med å skjønne hva som er problemet med å ha mange sexpartnere. Jeg har drevet på med jenter som har hatt 5-6 partnere totalt, og jenter som har hatt oppimot mitt antall. Noen jomfruer her og der også. Det gjør da vel ingen forskjell fra eller til? Hva så om hun liker å feste og har draget? Det som betyr noe er kjemien mellom dere nå, og at hun er trofast (om det er et eksklusivt forhold). Som regel vil jeg si at sexen er bedre med de som har mye erfaring, men jeg liker litt kinky greier da. Mange sexpartnere indikerer ofte (men ikke alltid) et litt mer avslappet forhold til sex, og det indikerer igjen åpenhet for å prøve nye (kinky) ting. Det er en uting å glorifisere sex, i min verden er det et tydelig skille mellom puling for nytelsen sin del og elskov. Du elsker ikke med one night stands, du knuller dem til du kommer og så sovner du. Lær deg å skille mellom de to, så skal du se at antall partnere mister mye av betydninga.
Sitat av brennesle Vis innlegg
Vært i samma situasjon før. Om du tenker sånn nå, så lover jeg deg at det kommer bare til å bli verre. Spar deg sjæl for det tankekjøret der og gjør det slutt, og aldri spør en jente du liker om hvor mange partnere hun har hatt igjen.



Naivt. Once a slut, always a slut. Det er den brutale virkeligheten!
Vis hele sitatet...
Hvorfor i alle dager er hun slut? Hva baserer du det på?
Sitat av prick Vis innlegg
Det som startet som en ubetydelig bagatell ble bare større og større, ja antallet har spilt en rolle - men jeg vet jeg har en stor dose aksept.

Vi kan se bort fra løgnene, det var dumt av meg å si.
Jeg vet det er noe jeg selv må jobbe meg gjennom dersom jeg vil at dette skal fungere
Vis hele sitatet...
Hvorfor se bort ifra løgnene? At hun har hatt mange sex-partnere før burde være bortimot irrelevant, som veldig mange i tråden her har skrevet. Om hun har juget om antall sex-partnere og ikke fortalt sannheten før hun ble konfrontert med det er det derimot en helt annen sak. Da burde du nemlig stille deg spørsmål om du virkelig stoler på jenta, og om du er komfortabel med å være i langsiktig forhold med hu.

Dette gjelder åpenbart særlig om det er en del av en større mønster hvor hun ikke er like sannferdig som hun burde. Min erfaring med jenter som holder seg til mye halv-sannheter/løgner er iallefall at det blir særdeles krevende i det lange løp. Folk er forskjellige dog.
Generelt sett skal man ikke være nødt til å høre om ekser stadig vekk når man forsøker å hygge seg med en ny kjæreste. Dette er ofte tegn på at de ikke har kommet over eksen og at du etter en stund vil føle deg mer som en samtaleterapeut for tidligere forhold enn en kjæreste.

Jeg har gjort denne tabben en gang og i tillegg "krangle textet" hun med eksen noen ganger og hvis hun fikk én melding så var den helgen ødelagt for 75% av all prat dreiet seg da om eksen.

Mitt råd er, finn noen som er ferdig med eksen.

Jeg prater heller aldri om hvor mange jeg har hatt sex med og spør aldri om hvor mange og hvem hun har hatt sex med. Det eneste som kan være greit å avklare er om man har praktisert med kondom før deg eller forsikret seg om at man er sykdomsfri.

Forholdet med hun i eskemplet varte i 4 mnd og selv om sex og andre ting var fantastisk så var det litt "rabit hole" mentalt. Styr unna.
Sist endret av Carnivore; 14. januar 2017 kl. 16:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er en regel at antall sexpartnere damer sier skal ganges med 2 og antall sexpartnere menn sier de har hatt skal deles på to 😀 jeg ser ikke problemet. hun er tydeligvis ei dame som har et sexbehov og tar grep for å løse det. det at hun er med deg nå sier jo at du er bra nok. for egen del hadde jeg dritt i om dama hadde vært m 100 eller 1000 så lenge hun er trofast i forholdet 😀 og sex er jo bare sex. hvem man er glad i og elsker er noe annet og mye viktigere 😀
Trådstarter
Jeg tok grep, og jeg tok egentlig mest grep om meg selv.

Iforhold til hva jeg var ukomfortabel med så ville vi aldri komme noen vei dersom hun ikke kunne få prate fritt, hvor jeg lytter. Og det kom frem mye.

Hun har utelukkende hatt kun fysiske forhold, det har aldri noen gang vært snakk om å inneha en partner med noe som helst form for tillitt. Hun har ikke engang opplevd en klem engang etter endt sex.
I tillegg så viser det seg at hun har blitt voldtatt, uten at hun egentlig forstår det selv, og hun avfeier det som et problem. Det størtste problemet hun hadde med dette overgrepet var at hun hadde hatt sex med en person som en venninne var forelsket i.

Jeg lærte mye om meg selv, ikke minst hu
Det virker som dette var noe helt annet enn ei dame som prater overdrevent om ekser og sliter med å slippe kontakt og gi plass til nytt ja Bra.
▼ ... over en måned senere ... ▼
haha, vet du hva, jeg syns du skal ta det med knusende ro og når dere legger dere til rette så sier du "bevis at du har ligget med 28++" så er det ikke sikkert du tar det så negativt lengre, mulig hun har et par ess i ermet vet du
Trådstarter
Hehe, det er liv i denne enda.

Vi har kommet litt lengre og fortiden hennes røsker fremdeles bra.

Av alle partnerene så har det ikke vært ett eneste snev av seriøsitet, det har vært fylletabber hvor hun deretter møter fylletabbene på nytt kun for mer sex. Og vi snakker ganske mye sex. Jeg finner det ikke rart å ha en fuckfriend, men jeg finner det litt snodig at man anskaffer seg 27 fuckfriends. Det blir iogforseg et sårt tema, men føler vi klarer å ro i land noe ettersom at kommunikasjonen og åpenheten har blitt litt bedre.
Sitat av prick Vis innlegg
Hehe, det er liv i denne enda.

Vi har kommet litt lengre og fortiden hennes røsker fremdeles bra.

Av alle partnerene så har det ikke vært ett eneste snev av seriøsitet, det har vært fylletabber hvor hun deretter møter fylletabbene på nytt kun for mer sex. Og vi snakker ganske mye sex. Jeg finner det ikke rart å ha en fuckfriend, men jeg finner det litt snodig at man anskaffer seg 27 fuckfriends. Det blir iogforseg et sårt tema, men føler vi klarer å ro i land noe ettersom at kommunikasjonen og åpenheten har blitt litt bedre.
Vis hele sitatet...
husk at av alle disse så har hun valgt deg tid og ærlighet leger alle sår så dette kommer du bare til og kjenne mindre og mindre på tenker jeg
Sitat av freebird Vis innlegg
husk at av alle disse så har hun valgt deg tid og ærlighet leger alle sår så dette kommer du bare til og kjenne mindre og mindre på tenker jeg
Vis hele sitatet...
"Ærlighet leger alle sår"? Nå har jeg hørt alt.
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
"Ærlighet leger alle sår"? Nå har jeg hørt alt.
Vis hele sitatet...
tid og ærlighet står det
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av prick Vis innlegg
Av alle partnerene så har det ikke vært ett eneste snev av seriøsitet, det har vært fylletabber hvor hun deretter møter fylletabbene på nytt kun for mer sex. Og vi snakker ganske mye sex. Jeg finner det ikke rart å ha en fuckfriend, men jeg finner det litt snodig at man anskaffer seg 27 fuckfriends. Det blir iogforseg et sårt tema, men føler vi klarer å ro i land noe ettersom at kommunikasjonen og åpenheten har blitt litt bedre.
Vis hele sitatet...
Hun er 22 år gammel og har hatt 27 sexpartnere. Hvis hun mistet jomfrudommen når hun var 18 så betyr det at hun i snitt har hatt 5,4 partnere i året eller en ny annenhver måned ca. Det er da ikke spesielt mye akkurat? Ihvertfall ikke når det er snakk om ONS eller useriøse fuckfriends.

Tallet 27 høres kanskje høyt ut i første omgang, men om man regner litt på det så er det plutselig ganske lavt, spesielt for en som ikke har vært i forhold.
Jeg ville hatt et stort problem med det, at en kvinne har lite respekt til seg selv og er en slut er en komplett dealbreaker for meg. For all del, fortsett forholdet. Men tror nok du har all grunn til å tvile på henne fremover, 28 partnere for en 22 er ekstremt mye og viser usunn atferd i min mening. Ikke bli overrasket hvis hun plutselig spør om å ha et åpent polygant forhold en dag.
Sist endret av asbergerboy9000; 2. mars 2017 kl. 13:09.
Sitat av asbergerboy9000 Vis innlegg
Jeg ville hatt et stort problem med det, at en kvinne har lite respekt til seg selv og er en slut er en komplett dealbreaker for meg. For all del, fortsett forholdet. Men tror nok du har all grunn til å tvile på henne fremover, 28 partnere for en 22 er ekstremt mye og viser usunn atferd i min mening. Ikke bli overrasket hvis hun plutselig spør om å ha et åpent polygant forhold en dag.
Vis hele sitatet...
Ser ikke hvorfor hun har lite respekt for seg selv, eller hvordan sex er spesiell usunn atferd?*
Hvis du leser regnestykket til Dongerino ser du også at det kun dreier seg om 5.4 partnere i året** som ikke er mye i norsk standard.

*Med beskyttelse
**eller mindre, da regnestykket tar utgangspunkt i at hun ikke mistet jomfrudommen før hun var 18.