Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 17406
Har til dags dato ikke klart å gå med solbriller, uavhengig av mengden sol. Er du sikker på at du klarer å gå med en "spoiler" på nesa? Men skulle jeg kledd meg ut, kunne kanskje disse fungert for en kortere periode...
Sist endret av fxxked; 9. mars 2011 kl. 08:48.
RayBan mine har hvart i 15år så de er kvalitet!
Det jeg ville ha anbefalt, er å heller finne uspesifisert syden tur til 890kr, inkl hotell og fly. Og når du først kommer dit, så koster det vel 2 euro får et par fake sånne briller som du vil ha, resten av pengene kan du bruke på mat og oppholdet.

Så man kan nesten si at man har valg mellom ekte ray ban, eller fake en + en ukers sydentur
Som kan resultere i en bedriten ferie tur + bedritne briller
Sitat av prick Vis innlegg
Som kan resultere i en bedriten ferie tur + bedritne briller
Vis hele sitatet...
Har jeg nevnt bedriten ferie? En uke i Tenerife, på 4 stjernes hotell til den prisen var egentlig beste ferien man kunne få til den prisen. Snakker fra egenerfaring nå.
Jeg syns det er et håpløst forslag. Er man villig til å kjøpe seg et par vettuge solbriller, så tar man ikke en uspes. hoppepåtur for å kjøpe de billigste fake brillene man kommer over.

Nok OT. Jeg skal selv kjøpe meg et par skikkelige solbriller, så liker de fleste forslagene som kommer, med en begrunnelse og hvordan erfaringen er
Sist endret av prick; 9. mars 2011 kl. 12:04.
Å diskutere HVA man istede kan få for 1200 kr er vel etterhvert ganske urelevant til denne tråden. Trådstarter spurte om det var verdt på betale kr 1200 for et par Ray Ban solbriller, eller ikke. Ikke hva han i stede for kunne kjøpe for kr 1200.
Sitat av nomore Vis innlegg
Å diskutere HVA man istede kan få for 1200 kr er vel etterhvert ganske urelevant til denne tråden. Trådstarter spurte om det var verdt på betale kr 1200 for et par Ray Ban solbriller, eller ikke. Ikke hva han i stede for kunne kjøpe for kr 1200.
Vis hele sitatet...
Trodde jeg gjorde ganske klart at det ikke er verdt det.
Igjen, spørsmålet til trådstarter er hvorvidt Ray Ban er verdt kr 1200 eller ikke. Ikke om du hadde foretrukket en sydentur eller ny TV i stede for. Du har gjort det tydelig at du foretrekker en sydentur.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Trodde jeg gjorde ganske klart at det ikke er verdt det.
Vis hele sitatet...
Alle har sin egen oppfatning av verdien til saker og ting. Jeg har f.eks ikke laveste hastighet på internett, den rimeligste telefonen, den mest primitive datamaskinen, eller kun norgespakken på TV. Dette fordi at jeg betaler mer for og få mer. Så enkelt er det bare.

EDIT: Tenk også på at i ett slikt samfunn hvor ting pushes billigere og billigere, så er det jo til slutt arbeiderne på fabrikkene dette vil få konsekvenser for. Billige produkter er avhengig av billig arbeidskraft, og da skal man heller ikke se bort i fra at enkelte av billigproduktene som vi har også her til lands også har blitt satt sammen av noen barnehender i India.
Sist endret av caperno; 9. mars 2011 kl. 13:01.
Greien er jo at hvis du mister solbriller i bakken, så knuser de som oftest uansett om de koster 1000 eller 100.

Jeg har selv et falskt par som jeg har hatt i sikkert 4 år, men det er jo fordi at jeg ikke har mistet dem i bakken eller rotet dem vekk, sliks om jeg har med utallige andre...