Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4454
Jeg var dum nok til å glemme å laste ned filmer/serier før jeg gikk ombord på toget. Derfor tenkte jeg å streame på toget, men fikk denne meldingen opp:
"NSB Interaktiv er en delt Internett forbindelse som fungerer best for vanlige nettsider og til normal e-post.
Vi ber deg unngå å last opp eller ned store filer. NSB begrenser tilgang til noen nettsteder og tjenester på Internett som bruker mye båndbredde.
Dette er gjort for å gi så god Internettilgang som mulig til alle brukere."

Kan jo så klart ta meg en tur i kafeen å sosialisere, eller lese en bok.. men så fresh er jeg ikke i dag
Sist endret av Fun; 25. juni 2013 kl. 11:17.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Prøv en VPN-tjeneste, bruk en annen side, bruk ei proxy. Eller bare les ett blad
Tror ikke at det går, har prøvd selv en del ganger. Uansett om du kommer deg inn på f.eks netflix, så er nettet så rævtreigt at det ville vært umulig :/
Du kan teste med Hotspot Shield
Gratis VPN.
Nettet på NSB kommer via mobilnett, dvs at du stort sett befinner deg på Edge eller 3G. Så om du kommer deg på en side for å streame en film vil det uansett gå tregt.
Har du mulighet vil du få bedre resultat ved å bruke telefonen direkte mot mobilnettet.
Min erfaring på NSB sitt nett var at en kunne få forbindelse med proxy selv når nettet selv ikke lot deg koble på. (På plasser med dårlig dekning)
Og Netflix fungerte, dog med noe start/stopp undervegs.
hvis nettet er levert via mobiltett hspa \ 3g så kan dere jo bare la filmen buffre litt før dere starter den..

start filmen så pause den for og få lastet innholdet sånn ca 50% så se filmen