Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1167
Noen flere kent fans her eller?

fortell da litt om din yndlingsplate/sang og kanskje del med oss en herlig kent opplevelse.

Mine aller beste kent opplevelser har jeg med 2 kompiser mens vi bare nøyt musikken sammen mens vi røyka litt "morro" saker^^ det var bare herlig og opplevelsen kan ikke beskrives
Beste plate: Kent med Kent

Beste øyeblikk:
Rockfest i Haugesund for noen år siden, da vokalisten først ba oss holde kjeft og slutte å rope etter sangen "Frank," og spillte "Blåjeans" fra samme plate i stedet. Nydelig.
Min heftigste Kent opplevelse er hver gang han river skjorta til side og Superman logoen kommer til syne.
Simba00's Avatar
Trådstarter
fortell om deres Kent opplevelser^^
Kent er noe jeg forbinder med sommer og utepils. Sikkert bare fordi jeg hørte på en Kent-plate en gang jeg satt å drakk en utepils.
Beste kent opplevelse var en vårdag for 6-7 år siden. Jeg hadde vapen och aminisjon på cd-spiller mens jeg lå ved en dam og fotograferte trekkfuglene som landet der etter sin lange tur nordover. Magisk.

Enda bedre var det at jeg hadde klart å brenne den til cd selv om den var kopisperret
Jeg har hørt på kent siden 2001, da jeg var 11 år gammel
Jeg elsker den rolige stemningen i musikken, perfekt når man bare føler for å slappe heelt av
Min yndlingssang er for tiden Colombus i det nye albumet Tillbaka til samtiden