Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 871
Hei jeg har lyst til å cheate litt i Battlefield 2142, jeg bryr meg ikke om jeg blir bannet derfra synes at det er en skam for Battlefield serien!

Så jeg lurer på om det går ann å cheate i Battlefield 2142 og hvis jeg blir tatt og banned, blir jeg da banned fra Battlefield 2 også? Kjører de noe samme Punkbuster greie? Eller?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Såvidt jeg vet banner de EA-kontoen din. Da virker de logisk at du også vil miste tilgang til BF2.

Uansett, Battlefield 2142 er absolutt ikke "en skam for Battlefield serien". Det er ihvertfall ikke på noen måte dårligere enn BF2, da det har en kjappere engine, flere modes, flere våpen og flere vehicles. Det er heller mer smak og behag om du liker 2142-settingen...
Sist endret av ticks; 22. februar 2008 kl. 17:01.
Jeg har hvertfall sett noen sånne spillere som har ett BF 2 tall over hodet sitt, det betyr vel at det er samme EA account? Men jeg har ikke sånn over nicket mitt.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Ja, jeg har også to-tallet over hodet mitt. Det var noe sånn pre-registrering før 2142 kom ut.

Halv-OT: Hvorfor mener du 2142 er dårlig?
Liker ikke sånne framtidsspill, får liksom ikke følelsen av "ekte" krig. Og det er ikke det samme som de andre Battlefield spillene som 1942, Vietnam og 2'ern.

Får litt Star Wars følelse noen ganger når de robotene går rundt.



Liker best nåtids og fortidskrig (fra 2. verdenskrig helst) Vel det var min mening. Jeg sier ikke at sånn er det.

Sitat av Blackspot
Drit i å cheat. Selv om du ikke liker BA 2142 så er det mange andre som gjør det. Vil du skape dårlige og feige spillomgivelser for andre? Liker du når du blir eid av cheatere i BA 2?
Vis hele sitatet...
Har faktisk aldri opplevd cheatere i BF2 Bare blockere og teamkillere.
Tro meg, det er MANGE cheatere i BF 2 og det er så jævelig vanskelig og bli tatt.
Helt ærlig så har jeg cheatet en del selv Aimbot, nametags, bulletdoging, commander hack, team hack osv. Vær så snill og begrens flammingen på meg hvis dere først skal begynne.
Sitat av Karikuren
...blir man også bannet i 2'ern også?
Vis hele sitatet...
Kommer an på.
Regner med hun forbyr deg adgang til toen, når dere er gift. Unntaket er selvfølgelig hvis hun sover.

(Hoppet til konklusjonen)
offtopic: Hvorfor jukse? det ødelegger spillopplevelsen til alle andre som spiller online
debatt: burde personer som jukser på online spill fått pc'en sin brent?
Debatt: Burde personer som drar en tråd off tåpikk fått pcen sin brent?

Fra spøk til revolver er det torsken du bør høre på i dette tilfelle ettersom han er dreven i faget.
Sitat av Unreal143
Debatt: Burde personer som drar en tråd off tåpikk fått pcen sin brent?
Vis hele sitatet...
Kun drap kan tilfredsstille kødd og vitser om toer'n.
For å holde dette til det trådstarter faktisk spør om; Dersom du blir tatt i å cheate og kontoen din blir bannet som følger av det, og du bruker SAMME konto i BF2 som i 2142 så vil denne kontoen bli bannet i alle spill du bruker den til.
Men man kan vel bare lage en egen acount som man bruker til cheats, eller tar jeg feil?
Det er vel ikke vanskeligere enn å sende en mail til EA å spørre?
Om det blir PBban(Hardwareban) så ja, da blir du bannet fra alle spill som kjører Punkbuster.
Da må du kjøpe nytt hovedkort etc for å få spille spill med PB.
Det er vel i verste fall(altså om juksingen gjentas tror jeg) Ellers er det vel bare Pb GUID'n din som blir banna, aka du må kjøpe en ny kopi av spillet ditt for å spille.