Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  167 20891
Må jo være greit for fattige studenter iallefall. Deilig biff på lørdagen, stikke å klage på mandag om at biffen smakte døden, vips - gourmetmiddag for studenten? ;-D Du tar deg selvfølgelig råd til å betale 10 kr for en pose saus og 20 kr for en pakke fløtepoteter (penger du uansett ville brukt på en grandis).

Edit: Fordi du "kan jo ikke" utnytte den så mye at du krever tilbakebetalt alle pengene. Biffen til 90 kr er nok å klage på ;-P
Sist endret av thomasw; 3. desember 2007 kl. 13:26.
Det jeg lurer på er hvor påståelige de ansatte kan være. Si at jeg drar innom coop og kjøper en bollepose, en brus og en freia 100 grams melkesjokolade, hver dag. Men hver eneste dag kommer jeg innom med kviteringa og klager og sier at jeg ikke er fornøyd. Hva skjer da?

Spør de kanskje hvorfor jeg kjøper det samme hver dag når jeg klagde på de samme produktene dagen før?
Sitat av emphi
Det jeg lurer på er hvor påståelige de ansatte kan være. Si at jeg drar innom coop og kjøper en bollepose, en brus og en freia 100 grams melkesjokolade, hver dag. Men hver eneste dag kommer jeg innom med kviteringa og klager og sier at jeg ikke er fornøyd. Hva skjer da?

Spør de kanskje hvorfor jeg kjøper det samme hver dag når jeg klagde på de samme produktene dagen før?
Vis hele sitatet...
Det gjorde jeg hver dag i to uker ca. Kjøpte en stor cola, bollepose og en sjokolade osv.(munchies ). 5 min etterpå gikk jeg inn å sa at jeg hadde spist og drukket alt opp, og fikk pengene igjen. De første to gangene ga de meg det uten å spørre noe mer. De andre gangene ble de mer mistenksom, og jeg kunne stå der å diskutere med de i opptil 15 minutter. Den ene gangen ba de meg komme inn med emballasjen, i tilleg til kvitteringen. I og med at vi ikke hadde spist noe av det, måtte vi rive av alt emballasjen og legge det løst i en plastikkpose. Nam, kom hjem med en herlig most suppe. Verdt det? Absolutt.
Da fikk jeg moral prekenen, at det jeg holdt på med var frekt, og at jeg med andre ord stjal fra dem. "Du kommer inn her hver dag å kjøper cola og sjåkålade, å sier det ikke smakte godt?"
Så var det en stygg dame med en fuckin tampong på øyet, som sa jeg burde skamme meg, og at jeg tok hun for å være dum. Hun jobber som kassedame, halloo...?
Også spurte hun om jeg hadde vondt noen steder etter å ha spist maten, så sa jeg at jeg hadde vondt i magen. Deretter spurte hun om jeg hadde legeerklæring på det? (5 min etter at jeg hadde kjøpt det)... Ehm, ja, jeg bare stakk innom fastlegen en tur for å få en legeerklæring på at jeg har så fryktelig mageknip. Wtf er det for et spørsmål. Da påpekte jeg at dette var ikke en del av garantien. Da sa de at det hadde jeg ikke noe rett til å uttale meg om. (Eneste maktfølelsen de får føle i hverdagen)
Så måtte jeg skrive navnet og nummeret mitt, det ble til noen streker som skulle ligne en signatur, og et 800 nummer. Også sa de at dette var siste gang jeg fikk penger igjen av de. Det har de ingen rett til å si. Jeg truet med å gå til media å klage på dårlig service fra dem. Det virker som om de ikke vet hva garantien sier heller. Men jeg skal ned dit etterpå å prøve igjen..
Noen som vet om noen spesifikke paragrafer jeg kan henvise til om de finner ut at de vil kverulere?

Edit: Har prøvd å søke litt ja, fant ikke noe som passet.
Sist endret av maggis0; 3. desember 2007 kl. 18:09.
Sitat av aarst0g
Det gjorde jeg hver dag i to uker ca. Kjøpte en stor cola, bollepose og en sjokolade osv.(munchies ). 5 min etterpå gikk jeg inn å sa at jeg hadde spist og drukket alt opp, og fikk pengene igjen. De første to gangene ga de meg det uten å spørre noe mer. De andre gangene ble de mer mistenksom, og jeg kunne stå der å diskutere med de i opptil 15 minutter. Den ene gangen ba de meg komme inn med emballasjen, i tilleg til kvitteringen. I og med at vi ikke hadde spist noe av det, måtte vi rive av alt emballasjen og legge det løst i en plastikkpose. Nam, kom hjem med en herlig most suppe. Verdt det? Absolutt.
Da fikk jeg moral prekenen, at det jeg holdt på med var frekt, og at jeg med andre ord stjal fra dem. "Du kommer inn her hver dag å kjøper cola og sjåkålade, å sier det ikke smakte godt?"
Så var det en stygg dame med en fuckin tampong på øyet, som sa jeg burde skamme meg, og at jeg tok hun for å være dum. Hun jobber som kassedame, halloo...?
Også spurte hun om jeg hadde vondt noen steder etter å ha spist maten, så sa jeg at jeg hadde vondt i magen. Deretter spurte hun om jeg hadde legeerklæring på det? (5 min etter at jeg hadde kjøpt det)... Ehm, ja, jeg bare stakk innom fastlegen en tur for å få en legeerklæring på at jeg har så fryktelig mageknip. Wtf er det for et spørsmål. Da påpekte jeg at dette var ikke en del av garantien. Da sa de at det hadde jeg ikke noe rett til å uttale meg om. (Eneste maktfølelsen de får føle i hverdagen)
Så måtte jeg skrive navnet og nummeret mitt, det ble til noen streker som skulle ligne en signatur, og et 800 nummer. Også sa de at dette var siste gang jeg fikk penger igjen av de. Det har de ingen rett til å si. Jeg truet med å gå til media å klage på dårlig service fra dem. Det virker som om de ikke vet hva garantien sier heller. Men jeg skal ned dit etterpå å prøve igjen..
Vis hele sitatet...
Tåpelig gjort av deg synes nå jeg da, men... EXTREMT tåpelig gjort, og den formen du gjennforteller det på, som en slags "skrøyting"... Off
Sitat av maggis0
Noen som vet om noen spesifikke paragrafer jeg kan henvise til om de finner ut at de vil kverulere?

Edit: Har prøvd å søke litt ja, fant ikke noe som passet.
Vis hele sitatet...
Skriver du ut denne burde det holde i mengder.

http://www.coop.no/ncms.aspx?id=F8B6...1341&tmid=1341
Prøvde dette på nytt med øl.....
Nå gjelder det KUN matvarer. Ikke noe annet
Sitat av maggis0
Noen som vet om noen spesifikke paragrafer jeg kan henvise til om de finner ut at de vil kverulere?

Edit: Har prøvd å søke litt ja, fant ikke noe som passet.
Vis hele sitatet...
Vis dem deres egen garanti. En garanti er en garanti, og de er forpliktet av ledelsen i Coop til å overholde denne.
Kiwi gir dobbel pris tilbake på frukt og grønnsaker, uten diskusjon. Vet om flere som har tjent tusenlapper på den garantien..
Sitat av hampus
Kiwi gir dobbel pris tilbake på frukt og grønnsaker, uten diskusjon. Vet om flere som har tjent tusenlapper på den garantien..
Vis hele sitatet...
Kiwi-Bob lever av den garantien. Litt tidi.
http://atvs.vg.no/player/index.php?id=11917
Sitat av Popp
Det kreves kvittering for varen ja, hvis ikke ville folk kjøpt varer på tilbud hos andre butikker og levert inn hos coop, da hadde man tjent penger på å spise sjokolade...
Vis hele sitatet...
Du kan jo likevel kjøpe sjokolade på coop, også få penga tilbake. Da får du gratis sjokolade.. Det er ikke så ille det heller
▼ ... noen uker senere ... ▼
man trenger ikke å ha med kvitering sier en venn av meg som jobber i coop.
bare for sikkerhets skyld er det jo greit..
Man må det ifl. reklamen, så vil anta du trenger den
Sitat av Sjokobolle
Noen som har prøvd seg på tilbudet til Coop? De sier at hvis du ikke er fornøyd med varen, så får du en ny. har noen prøvd å f.eks. kjøpe et skolebrød eller en pose med boller, spist det opp og sagt man ikke er fornøyd med det? Hva var unnskyldningen din?

Hadde vært spennende å se noen klarer det, f.eks. som disse folka her gjorde: http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.3969998

Hvis det er god mulighet for å gjøre dette blir det mye handling på coop de neste dagene..
Vis hele sitatet...

Kjøp TV etc der ta med kviteringa og si tven var ødelagt og du kasta den.
Og ny tv in ya home eller penga tilbake , altså gratis tv eller 2 tver , UP TO YOU.
Sitat av Jack Daniels
Kjøp TV etc der ta med kviteringa og si tven var ødelagt og du kasta den.
Og ny tv in ya home eller penga tilbake , altså gratis tv eller 2 tver , UP TO YOU.
Vis hele sitatet...
Har du i det hele tatt lest mere enn førstepsoten? Tilbudet gjelder bare matvarer, med ander ord, ikke TVer. Les hele tråden neste gang, og les reglene for forumet.
Noen som vet om det gjelder på tobakk? Jeg synst tobakken min brenner opp alt for fort...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
foobar, LES INNLEGGENE, tobakk er vel for faen ikke mat?
DU kan jo pakke tven i en stor tunfisk boks, og si at tunfisken smakte spy og at du vil ha pengene tilbake. GENIALT!
Pakker du den i butikken blir det tyveri, pakker du den inn hjemme og leverer pakken blir det et idiotisk tap fra din side. Smart Ikke ditch folk for å ikke lese innlegg; hadde du lest innlegga så hadde du sett at det er vertfall 2 stk som har fått refundert penger for tobakk (snus og røyk).

Noen som vet om garantien varer enda? Har ikke sett reklamene på lenge nå, tenkte jeg skulle gjøre et kupp, men vil ikke risikere at garantien er utløpt :P
Henger i alle fall plakater som sier at de garanterer at kunden er fornøyd eller pengene tilbake på Mega her hvor jeg bor, så den senest for tre dager siden. Så vil regne med at det fortsatt gjelder.
Når du da handler på coop, bruker du jo selvsagt også coop kortet,
blir du da trekkt om du kommer tilbake for å få igjen pengene,
eller insisterer du på å dra det på nytt, ved ny vare?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
sorry for å rive opp gammel tråd men;
Du kan f eks snappe en kvittering som ligger på kassebåndet. Pleier å ligge 2-3 stk hver gang jeg er på coop i hvertfall. Ta en eller to, så går du og sjekker bossbann etter varer som står på kvitteringen. Gi emballasjen samt kvittering til apen i kassen, og du får enten penger eller ny vare.
Alkoholisert gamer
Har coop fortsatt denne garantien at du får igjen ny vare eller penger? Hadde jo vært litt morro å prøvd... Er jo mye penger å spare etterhvert

EDIT: Trenger man kvitering OG embalasje eller holder det med bare kviteringa?
Sist endret av ekoli; 29. mars 2008 kl. 19:29.
Meg og en kammerat kjøpte to tolvøres der som vi spiste. Deretter tok vi med kviteringen inn til kassedama igjen og sa vi ikke var fornyøde med varene. Hun spurte om vi ville ha pengene tilbake eller nye varer. Jeg svarte pengene og fikk dem så vell. Men måtte dog oppgi telefonnr.
De kan jo heller ikke si: "Nei du var ikke fornøyd med varen din lille gutt!"
Alkoholisert gamer
Sitat av Supermannen
Meg og en kammerat kjøpte to tolvøres der som vi spiste. Deretter tok vi med kviteringen inn til kassedama igjen og sa vi ikke var fornyøde med varene. Hun spurte om vi ville ha pengene tilbake eller nye varer. Jeg svarte pengene og fikk dem så vell. Men måtte dog oppgi telefonnr.
De kan jo heller ikke si: "Nei du var ikke fornøyd med varen din lille gutt!"
Vis hele sitatet...
Prøvde de om tlf nr funka på stedet? Hvis ikke er det jo bare å oppgi feil nr da
Sitat av ekoli
Prøvde de om tlf nr funka på stedet? Hvis ikke er det jo bare å oppgi feil nr da
Vis hele sitatet...
De har aldri ringt meg i etterkant. De tok navn også forresten. Tror det er hvis man utnytter garantien. Da vil navnet ditt ligge hos veldig mange kviteringer hos coop.
Sitat av ekoli
Har coop fortsatt denne garantien at du får igjen ny vare eller penger? Hadde jo vært litt morro å prøvd... Er jo mye penger å spare etterhvert

EDIT: Trenger man kvitering OG embalasje eller holder det med bare kviteringa?
Vis hele sitatet...
På coop.no er det reklame for garantien så den er nok enda. Hvis du leser hele tråden står det litt forskjellig, noen har blitt fortalt at dem må ha med embalasjen i tilleg til kvitering. Men ifølge garantien trenger du kun kvitering
ligger jo kviteringer overalt der ved bunnen av kassa som du kan rappe med deg og komme tilbake etterpå å klage på
Sitat av Ningen
ligger jo kviteringer overalt der ved bunnen av kassa som du kan rappe med deg og komme tilbake etterpå å klage på
Vis hele sitatet...
Den var faktisk jævlig genial
Finn det DYRESTE i butikken (Samt kvittering du finner ved kassabåndet duh) og be om pengene tilbake, eller varen hvis det er noe du faktisk liker.
Haha, jeg tror det er på tide å endre litt på at viss de ikke er fornøyd så får de pengene tilbake...
Sitat av Centurius
Haha, jeg tror det er på tide å endre litt på at viss de ikke er fornøyd så får de pengene tilbake...
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Jeg tror det er utrolig få som faktisk gidder å utnytte denne garantien, så noe stort tap for Coop er det neppe.
For det første er det straffbart bedrageriforsøk å påstå at noe er kjøpt på Coop og prøve å få penger tilbake, når dette er feil. Coop kan derfor når som helst slå tilbake på bedragere. Det sier seg ellers selv at om man forsetlig misbruker dette tilbudet i stor skala, vil det bare opphøre.

Dumt å ødelegge et bra tilbud for dem som virkelig får en vare som smaker, lukter eller oppfattes som litt rar.
Sitat av Allah
For det første er det straffbart bedrageriforsøk å påstå at noe er kjøpt på Coop og prøve å få penger tilbake, når dette er feil. Coop kan derfor når som helst slå tilbake på bedragere. Det sier seg ellers selv at om man forsetlig misbruker dette tilbudet i stor skala, vil det bare opphøre.

Dumt å ødelegge et bra tilbud for dem som virkelig får en vare som smaker, lukter eller oppfattes som litt rar.
Vis hele sitatet...
Garantien er ikke for varer som 'smaker, lukter' eller whatsoever, den er også 'lovlig' om ikke liker varen. F.eks, du elsker den lilla Go'morgen yoghurten. Du bestemmer deg for å prøve den røde, er nogenlunde fornøyd, la oss si 80% 'fornøyd'. Du kan da levere tilbake kvitteringen og si 'Jeg er IKKE 100% fornøyd, å vil derfor ha pengen mine tilbake.'

Edit: UTEN at dette er noe som helst form for bedrageri.
Sist endret av Volch0k; 31. mars 2008 kl. 01:56.
La meg se om jeg har forstått det riktig.

1. Dra til COOP
2. Kjøpe en øltønne (hvis de selger det der, hvis ikke den dyreste øllen)
3. Helle det over i noe annet / drikke
4. Ta med tønna og kvitteringa tilbake
5. Si at du ikke var fornøyd
6. Penger tilbake
Sitat av nidhogg
La meg se om jeg har forstått det riktig.

1. Dra til COOP
2. Kjøpe en øltønne (hvis de selger det der, hvis ikke den dyreste øllen)
3. Helle det over i noe annet / drikke
4. Ta med tønna og kvitteringa tilbake
5. Si at du ikke var fornøyd
6. Penger tilbake
Vis hele sitatet...
Ja. Så enkelt skal det være, ifølge garantien.
og det tilbudet er fremdeles gående?
Sitat av nidhogg
og det tilbudet er fremdeles gående?
Vis hele sitatet...
Ja, ifølge coop.no er det.
Sist endret av Volch0k; 31. mars 2008 kl. 06:15.
Sitat av Allah
For det første er det straffbart bedrageriforsøk å påstå at noe er kjøpt på Coop og prøve å få penger tilbake, når dette er feil. Coop kan derfor når som helst slå tilbake på bedragere. Det sier seg ellers selv at om man forsetlig misbruker dette tilbudet i stor skala, vil det bare opphøre.

Dumt å ødelegge et bra tilbud for dem som virkelig får en vare som smaker, lukter eller oppfattes som litt rar.
Vis hele sitatet...
zzzz Snooozle, jeg hater moralprek
For noen dager siden var jeg på Coop Mega i Sjøsiden kjøpesenter i Horten og kjøpte mat. Hverken jeg eller dama hadde særlig lyst til å lage middag den dagen så vi bestemte oss for å prøve en ferdig-middag fra Fjordland. Valget falt til slutt på biffsnadder, så da ble det to pakker biffsnadder på oss og 120kr i kassa for Mega.
Det ble til at vi spiste pizza den dagen, og vi sparte biffsnadderpakkene til senere.

Vi fikk oss begge et sjokk når vi spiste ferdig-middagene i går. Konsistensen på kjøttet var ufyselig, det smakte grusomt og sausen smakte rett og slett feil. Det ble til at jeg bare spiste potetene da de var det eneste spiselige etter min mening.
Så kom jeg på at Coop har 100% fornøyd garanti, og at man kunne få pengene tilbake dersom man ikke er fornøyd med matvarene man kjøper hos dem. "Flott!" tenkte jeg, og ikke skal de spørre meg om noe heller, bare gi meg pengene i hånden, eller ny vare.

Jeg kommer akkurat tilbake fra Mega Sjøsiden nå og jeg må rett og slett si meg overrasket over hvor dårlig de behandler sine kunder der.

Da jeg kom til Mega hadde jeg allerede funnet frem riktig kvittering og lagt den i lomma. Jeg gikk rett bort til kassa, og der satt det visst en fersk en. Jeg fortalte henne på en grei måte at jeg ikke var fornøyd med kjøpet og derfor ville ha pengene mine tilbake. Hun visste ikke riktig hva hun skulle gjøre, så hun tok kvitteringen min og ba meg vente et øyeblikk. Ett minutt senere kom hun tilbake og hadde med seg en annen ansatt, og jeg forklarte henne enkelt og greit hva som er problemet.

Hun så på kvitteringen min og spurte meg når jeg kjøpte varene. Jeg svarte at det var for noen dager siden, men jeg kunne ikke helt huske hvilken dag det var. "Nei, du gjør vel ikke det" sa hun og så lenge på både meg og kvitteringen min. Så forklarte hun meg at hun ikke kunne gi meg pengene tilbake så enkelt, og lurte på hvorfor jeg ikke var fornøyd. Til dette svarte jeg at det var ikke en del av garantien, og at hun derfor ikke skulle spørre meg om dette. Da lo hun litt ekkelt og sa noe sånnt som at jeg måtte jo forstå at jeg ikke kunne få noe sånn helt uten videre, men jeg ga meg ikke. Jeg fortalte henne hva jeg syns om matvaren og at det var derfor jeg ville ha pengene tilbake, men nå var hun mer opptatt av å undersøke kvitteringen enn å faktisk høre på det jeg sa. Hun spurte meg så om hvilke andre produkter jeg hadde kjøpt samme dagen(?) og jeg svarte at jeg hadde kjøpt fløtegratinerte poteter og et brød. Så spurte hun meg igjen om når det var jeg hadde kjøpt varene, og jeg svarte igjen at jeg ikke husket. Da spurte hun meg om når jeg hadde spist middagen(!) og jeg svarte at jeg hadde spist den i går.

Det var da det ble for mye for meg og jeg spurte henne om hun var politi, for det virket som om hun selv trodde det, og at jeg var en tyv hun var ute etter. Jeg fortalte henne at jeg ikke likte oppførselen hennes og hvordan hun behandlet meg. Og etter enda mer "om og men" fikk hun somlet seg bort til et kasseapparat og slått inn kvitteringen, men hun presiserte at neste gang skulle det ikke gå like lett, og da måtte jeg ta med emballasjen i tillegg til å ha kvitteringen. Så ville hun ha min underskrift, og jeg ga henne den uten å krangle, og til sist fikk jeg endelig pengene tilbake.

Etter min mening skal de ikke engang få navnet mitt, fordi på Coop.no står det:

Hos Coop Obs! hypermarked, Coop Extra, Coop Mega, Coop Prix og Coop Marked skal du føle deg trygg på alle matvarene du kjøper. Og du skal være 100% fornøyd med dem. Hvis ikke, får du et nytt produkt eller pengene tilbake når du viser oss kvitteringen. Helt enkelt. Og uten flere spørsmål.

Det er den siste biten jeg mener de bryter når de spør om navnet mitt og hvorfor jeg vil bytte varen. For er ikke en underskrift det samme som å spørre om navnet mitt? Jeg kan forstå at en underskrift er nødvendig, men da skulle de vel ha formulert seg på en annen måte?

Det kan da ikke være sånn garantien er ment å fungere, det ser ihverfall ikke sånn ut på reklamen. Er det slik Coop Mega behandler alle kunder som vil benytte seg av deres garanti? Hva syns dere om dette?

EDIT: Jeg fikk heller ingen kvittering på at at jeg hadde levert inn varen slik jeg ser at noen andre har fått. Den originale kvitteringen beholdt damen på Mega.
Sist endret av Lullius; 4. april 2008 kl. 14:03.
var faktisk å prøvde dette for en time siden :P med kamera å mic ^^, Funka fint. Vi gjorde dette med øl.
Med øl? Stilig, jeg visste ikke at Coop så på øl som en matvare (i følge garantien gjelder den nå bare for matvarer). Hva mener du med at du hadde kamera og mic? Filmet du hele hendelsen? Ble det mye "om og men" eller gikk alt helt fint?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det med øl er jo helt genialt.. Da slipper man å betale for begge sixpakkene man ønsker seg på fredagen.. Det er billig fyll det.. Dessuten, om du går på coop lørdags ettermiddag tror jeg du finner mange kvitteringer med øl på nederst i disken.. Da blir det gratis!

Husk at om dem spør om embalasje, sier du at det står ingenting om det på internett og det står også at videre spørsmål ikke vil bli spurt når du ikke er fornøyd med varen..
Om de nekter deg og gi deg pengene tilbake, kan du få enda mere penger, saksøk dem.
Da betaler dem tilbudet du kommer med fort som faen, uten rettsak, dem vil jo ikke at denne reklame kampanjen skal gå motsatt vei
Jeg er aldri 100% fornøyd, er stort sett et sted mellom 95 og 98 prosent fornøyd.
Lullius: Virkelig elendig kundeservice du har fått. Synes du burde sende inn denne historien til Coop sentralt, for dette går bare ikke ann...
Visst en eller annen drittunge hadde kommet tilbake med sjokoladepapiret og bedt om en ny sjokkis kunne jeg skjønt reaksjonen til kvinnemennesket. -Men man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at du faktisk var misfornøyd med middagen du hadde kjøpt.
Sist endret av Ompa86; 22. mai 2008 kl. 18:01.
Jeg prøvde dette med en sjokolade, en billys pan pizza og en cola. De sa "Hva var feil med sjokoladen?" jeg sa "Alt var feil, brusen var varm, sjokoladen var rar, og billysen var merkelig", jeg hadde nettopp spist billysen rett forran øynene på de og lagt sjokoladen i lomma. Brusen var i sekken. Jeg fikk pengene tilbake, nesten uten spørsmål.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Gjelder dette og så røyk/snus ?
Stakk innom den lokale Coop Obs for å prøve dette jeg også. Kjøpte meg skolebrød x10 og en sjokolade. Jeg gikk ut og stappet alt i sekken. Etter det gikk jeg inn igjen og sa jeg skulle ha igjen pengene. Det var en ung mann bak kassen og han stilte spørsmålet "Hvorfor?", jeg sa det ikke smakte godt. Han fikk latterkrampe og sa etterhvert "Ja, særlig", men pengene fikk jeg
▼ ... over en måned senere ... ▼
Heilt canooon
Ja dette må jeg prøve, nå får jeg endelig prøve mat uten å betale for det! :3

Vidar Ullenrød forteller at han har opplevd kunder som har vært misfornøyde med alt fra VG til alle varene på kvitteringen, og krevd pengene tilbake.
Vis hele sitatet...
Haha, VG faktisk. "Hva var galt med avisen da? - Det stod bare tull der (noe som det ofte gjør)!"
Sist endret av Rindae; 23. juli 2008 kl. 05:30.