Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1335
Jeg har lyst til å prøve oxycontin og har hatt 2 piller på 10mg. Jeg delte dem i to, men skjønte ikke hvordan jeg skulle ta av skallet, så svelgte dem delte. Er godt over en time siden, men merker ikke noe rus annet enn at jeg er litt lightheaded.
Hva kan jeg gjøre? Jeg er småredd for å ta flere, men har lyst til å merke rusen.
Kjenner du noe nå da? 20 mg er ikke så mye,men kommer også an på om du er vant med morfin fra før av. Det er jeg,og tåler glatt flere hundre mg. om dagen og kjenner knapt nok noe da heller. Skallet på dem går av om du suger på dem i noen min og om du deretter knuser og pulverisere det ordentlig så vil det funke bedre om du sniffer det. Eller injiserer det.
Sist endret av Dodecha; 11. januar 2016 kl. 13:57. Grunn: Fjernet overflødig tegn
Sitat av okay40 Vis innlegg
Kjenner du noe nå da..??? 20 mg er ikke så mye,men kommer også an på om du er vant med morfin fra før av...Det er jeg,og tåler glatt flere hundre mg. om dagen....og kjenner knapt nok noe da heller......skallet på dem går av om du suger på dem i noen min.og om du deretter knuser og pulverisere det ordentlig så vil det funke bedre om du sniffer det....Eller injiserer det........
Vis hele sitatet...
Dette er det teisteste svaret jeg har lest i hele mitt liv!!! Oxycontin er ikke morfin, men det er krysstoleranse. Det er nummer 1 av feilene du gjorde. Tar man 5stk til er man oppe på 70mg. Dette kan være alt for mye for mange uten toleranse. Med toleranse tåler en langt mer. Det er en signifikant forskjell. Ikke undervurder opiater. Skyter du en tablett risikerer du langt mer en om du spiser dem. Oxycontin inneholder en del bindemidler. Hvordan filtrere det? Folk flest har ikke tilgang til et mikronfilter, noe som selv da ikke er helt trygt - og velger derfor å bruke bommullsfilter. Det vil ikke filtrere alt, tenker da spesielt på de små partiklene som liker å feste seg i lungene og påføre potensielle helsefarlige situasjoner. Jeg siterer Lucy:

Sitat av Lucy_In_The_Sky
Uoppløste hjelpestoffer, som for eksempel bindemidler, fyllstoffer og glattemidler kan havne som partikler i lungene. Der kan partiklene tette små blodårer, og gi lungeemboli/lblodpropp i lungene eller medføre en lokal, kronisk betennelse. Det er også så klart fare for infeksjoner. Infeksjonene kan oppstå lokalt på stikkstedet, eller arte seg som blodforgiftning (eller sepsis, som det kalles) eller endokaritt, infeksjon i hjerteklaffene.
Vis hele sitatet...
Så vær så snill, hold deg unna å snakke om ting du ikke kan når det gjelder liv og død. Du kan drepe noen.